فهرست مطلب

 

 


شبکه های اجتماعی . مدیریت محتوا

 بازاریابی رسانه های اجتماعی راهی قدرتمند برای مشاغل در همه ابعاد برای دستیابی به چشم انداز و مشتریان است. مشتریان شما از طریق رسانه های اجتماعی در حال تعامل با برندها هستند و اگر از طریق سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ،

اینستاگرام و پینترست مستقیماً با مخاطبان خود صحبت نمی کنید ، گمشده اید!

بازاریابی عالی در رسانه های اجتماعی می تواند موفقیت چشمگیری را برای تجارت شما به ارمغان بیاورد . رسانه های اجتماعی کلمه کلیدی فعلی در اینترنت است یک فرصت عظیم برای ارتباط با مشتریان و ایجاد مکالمه ماندگار با آنها است . نکته جالب در مورد بیشتر ابزارهای رسانه های اجتماعی این است که آنها رایگان هستند . برای موفقیت در رسانه های اجتماعی غالباً کارهای بسیار مهمی را باید انجام دهید و یک استراتژی رسانه های اجتماعی به احتمال زیاد به زمان زیادی نیاز دارد و فقط در درازمدت نتیجه خواهد داد .برای استفاده موثر از رسانه های اجتماعی ، استراتژی و برنامه ریزی هدفمند لازم است. شناختمشتریان ، عامل تعیین کننده موفقیت در رسانه های اجتماعی است.رسانه های اجتماعی برای همه شرکت ها کار نخواهد کرد و درک دقیق آنچه در تلاش برای دستیابی به آن هستید برای ساختن این کار ضروری است.

خط مشی رسانه اجتماعی
یک هدف و سیاست در رسانه های اجتماعی همیشه مهم است آن را بنویسید و پیاده سازی کنید و از حضور مداوم رسانه های اجتماعی اطمینان حاصل کنید.
استراتژی رسانه های اجتماعی
نکته مهم در اجرای موفقیت آمیز رسانه های اجتماعی این است که شما و تیم اجرایی وقت خود را برای سرمایه گذاری در حفظ حضور خود در رسانه های اجتماعی خواهید داشت. برای موفقیت ، باید مقدار قابل توجهی از وقت خود را در این فرآیند سرمایه گذاری کنید و موفقیت در رسانه های اجتماعی در حدود 6 ماه تلاش قابل توجهی در بر خواهد داشت.

  بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟
بازاریابی رسانه های اجتماعی یا SMM نوعی بازاریابی اینترنتی است که شامل ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های رسانه های اجتماعی برای رسیدن به اهداف بازاریابی و برندسازی شما می باشد. بازاریابی در رسانه های اجتماعی شامل فعالیت هایی مانند ارسال به روزرسانی متن و تصویر ، فیلم ها و سایر محتواهایی است که باعث جذب مخاطب می شود و همچنین تبلیغات رسانه ای پولی را در این حیطه می توان انجام داد .
ما این راهنما را ایجاد کرده ایم تا بتوانیم درمورد بازاریابی رسانه های اجتماعی و برخی نکات و آموزش های مربوط به بازاریابی رسانه های اجتماعی مبتدی برای بهبود حضور اجتماعی در تجارت خود به شما ارائه دهیم .
با استفاده از این نکات می توانید شروع به تدوین برنامه خبره بازاریابی رسانه های اجتماعی خود کنید

  رسانه های اجتماعی و بازاریابی خود را با یک برنامه شروع کنید

  قبل از شروع و ایجاد کمپین های بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، اهداف کسب و کار خود را در مشخص کنید. شروع یک کارزار بازاریابی در رسانه های اجتماعی بدون داشتن یک استراتژی اجتماعی در ذهن مانند سرگردانی در یک جنگل بدون نقشه است - شاید شما از آن لذت ببرید ، اما احتمالاً گم می شوید .

  در اینجا سؤالاتی وجود دارد که می توانید هنگام تعیین اهداف بازاریابی در رسانه های اجتماعی خود بپرسید

  •       چه چیزی را می خواهید از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی به دست بیاورید؟

  •      مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

  •      مخاطب هدف شما از کجا خواهد بود و چگونه می توانند از رسانه های اجتماعی استفاده کنند؟

  •      با بازاریابی رسانه های اجتماعی چه پیامی را می خواهید برای مخاطبان خود ارسال کنید؟

  •   نوع تجارت شما و استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما چیست ؟

 به عنوان مثال ، تجارت الکترونیکی یا تجارت مسافرتی ، که بسیار بصری است ، می تواند از حضور پررنگ در اینستاگرام یا پینترست ، ارزش زیادی کسب کند. یک شرکت بازرگانی به تجارت یا بازاریابی ممکن است در توییتر یا لینکدین قدرت بیشتری پیدا کند

  چگونه بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی کمک کند

  بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به تعدادی از اهداف کمک کند ، از جمله :

      افزایش ترافیک وب سایت

         افزایش آگاهی از برند

     ایجاد هویت برند و ارتباط مثبت برند

     بهبود ارتباطات و تعامل با مخاطبان اصلی

  هرچه مخاطبان شما در شبکه های رسانه های اجتماعی بزرگتر و جذاب تر باشند ، دستیابی به اهداف بازاریابی دیگر در لیست شما برای شما آسان تر خواهد بود !

 بهترین نکات مربوط به بازاریابی رسانه های اجتماعی را تا کنون بررسی کنید

  بهترین نکات بازاریابی رسانه های اجتماعی

 برای شروع بازاریابی در رسانه های اجتماعی آماده هستید؟ در اینجا چند نکته بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای شروع فعالیت های رسانه های اجتماعی شما ارائه شده است .

     برنامه ریزی محتوای رسانه های اجتماعی - همانطور که قبلاً بحث شد ، ساختن یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی ضروری است. تحقیقات کلمات کلیدی و تحقیقات رقابتی را در نظر بگیرید تا به ایده های مخاطبان هدف شما را مورد علاقه خود قرار می دهد کمک کنید.

  مشاغل دیگر در صنعت شما برای ایجاد تعامل در رسانه های اجتماعی چه کاری انجام می دهند؟

    محتوای عالی اجتماعی - مطابق با سایر زمینه های بازاریابی آنلاین ، وقتی محقق می شود بازاریابی رسانه های اجتماعی ، محتوا حاکم می شود. اطمینان حاصل کنید که مرتباً پست می کنید و اطلاعات واقعاً ارزشمندی را ارائه می دهید که برای مشتریان ایده آل شما مفید و جالب باشد . محتوایی که در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید می تواند شامل تصاویر رسانه های اجتماعی ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها ، راهنماهای نحوه و سایر موارد باشد .

 

                                    

             

سئو و فروش آنلاین پوشاک

ترفند سئو برای فروش آنلاین پوشاک

فروش پوشاک نکات و ترفندهای سئو

اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای محصول خود انجام دهید ، استفاده از خدمات سئو است . استفاده از هفت استراتژی به شما در بهبود رتبه و فروش آنلاین پوشاک کمک می کند.

1. انجام کلمات کلیدی
تحقیقات کلمات کلیدی کسب و کار مد و پوشاک
محتوا یکی از مهمترین مؤلفه های سئو است. بدون آن ، شما جایزه زیادی برای کسب رتبه ندارید.
شما باید به غیر از وب سایت محتوای شبکه های اجتماعی خود را برای مخاطبان بسازید.
تحقیقات کلید واژه ارتباط بین استراتژی محتوای شما و آنچه مخاطبان شما در جستجوی آن هستند.
با استفاده از ابزاری مانند Google Suggest ، می توانید آنچه افراد در جستجوی آن هستند را کشف کنید.
سپس می توانید در رتبه بندی برای محبوب ترین و جستجوی کلمات کلیدی مد و پوشاک برای تبلیغ برند خود کار کنید. اطلاعات مخاطبان شما در اینجا مهم است. اگر می دانید مخاطبان شما به دنبال چه نوع برند و پوشاک و چه مبلغی هستند ، را بدست آورید . اگر لباس ورزشی نمی فروشید ، پس رتبه بندی کلمه برای "لباس ورزشی" نمی تواند به تجارت آنلاین شما کمک کند .
 2. ایجاد استراتژی محتوا برای فروش لباس آنلاین
استراتژی محتوا برای فروش پوشاک و لباس . از آنجا که تحقیق در مورد کلمه کلیدی خود را انجام داده اید ، می توانید روی توسعه یک استراتژی محتوا کار کنید . می توانید به رفع نیازهای مشتریان کمک کنید و به سؤالات آنها پاسخ دهید . این مهم در فروش آنلاین لباس است . توضیحات عالی محصول مهم است ، اما مخاطبان شما نیز می خواهند از آخرین روندها آگاهی داشته باشند.
شاید بخواهید در مورد گزینه های خود برای ایجاد لباس مارک به آنها بگویید.
مشاغل پوشاک آنلاین باید انواع مختلفی از محتوا را در استراتژی خود شامل شود:

    پست های رسانه های اجتماعی می توانند به شما در ارتباط با مخاطبان خود کمک کنند
    پست های وب سایت ، وبلاگ ، و تقویت سئو
    فیلم های سرگرمی و آموزشی و معرفی
    اینفوگرافیک های آموزنده

محتوای کلمات کلیدی و تنظیمات برگزیده مخاطبان خود را توسعه دهید. فیلم ها بسیار محبوب هستند وبلاگ ها و وب سایت می توانند راهی عالی برای ارتباط با جدیدترین اخبار و به روز نگه داشتن مخاطبان شما باشند.
 3. استفاده از بک لینک
با استفاده از جستجوگرها و بک لینک برای فروش لباس آنلاین . باید روی استراتژی backlinking نیز کار کنید.
بک لینک ها چندین هدف را برای مشاغل پوشاک آنلاین ارائه می دهد. ابتدا ، آنها پیوندهایی بین سایت شما و یک منبع معتبر دیگر ایجاد می کنند. این منبع می تواند ترافیک را به یک صفحه محصول ، یک پیشنهاد یا حتی یک پست وبلاگ هدایت کند.
گوگل و سایر موتورهای جستجو کیفیت سایتهای پیوندی به شما را ارزیابی می کنند و از این ویژگی برای تعیین میزان اطمینان سایت شما استفاده می کنند. در نتیجه موتورهای جستجو سایت شما را معتبرتر می کنند . این می تواند به شما در بهبود رتبه خود کمک کند ، به خصوص وقتی شخصی محصولی را که شما خریداری می کند جستجو کند. در رابطه با بک لینک دقت کنید. هر قدر این پیوندها مهم باشند ، گوگل نیز سایتها را به دلیل سوء استفاده جریمه می کند. اگر سایت شما توسط سایتهای اسپم مرتبط است ، می توانید پیوندها را غیرفعال کنید تا به رتبه شما آسیب نرسانند. با استراتژی قدم بردارید.

4. جستجوی محلی و منطقه ای و شهری هدفمند
محلی-منطقه ای-شهری-جستجو برای فروش لباس آنلاین . اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید ، حمل و نقل و نوع سطح مشتری مهم است . اگر چه این مسائل عالی هستند ، این بدان معنی است که شما باید با سایر غول های لباس پا به پا بروید. این امر به ویژه در مورد کلمات کلیدی بسیار رقابتی صادق است. رقابت برای بسیاری از کلمات کلیدی مد و پوشاک وجود دارد.
یکی از راه های تحقق این امر ، تفکر در مقیاس محلی و منطقه ای و شهری است. به همان میزان که خرید آنلاین بدان معنی است که مشتریان می توانند از هرجای دیگر خریداری کنند ، بسیاری ترجیح می دهند از نزدیک به خانه خود خرید کنند که این امر مهمی است در فروش آنلاین . به نوبه خود ، می توانید سئو خود را با رتبه بندی برای کلید واژه های محلی و جستجوهای "در نزدیکی من" تقویت کنید. فعالیت Google MyBusiness و سایر تاکتیک های شما می تواند به شما در یافتن مخاطبان محلی کمک کند.
برای فروش لباس آنلاین اگر به تازگی یک بوتیک لباس آنلاین را راه اندازی کرده اید ، و ممکن است هنوز وب سایت خود را ایجاد نکرده باشید. اگر مدتی مشغول به کار بودید ، زمان آن فرا رسیده است که سئوی خود را بررسی و فعال کنید. سئوی فنی به کلیه عوامل وب سایت مؤثر بر رتبه شما در نتایج جستجو اشاره دارد. سرعت وب سایت یکی از مسائل مهم است. گوگل می خواهد سایتها را در کمتر از دو ثانیه بارگیری کنند ، زیرا کاربران در صورت نیاز به بارگذاری بیشتر سایت را ترک می کنند.نگاهی به سئو فنی شما نه تنها به رتبه بندی شما کمک می کند بلکه باعث بهبود تجربه وب سایت برای خریداران آنلاین شما می شود. با ارائه یک تجربه خرید بهتر می توانید لباس های بیشتری را به صورت آنلاین بفروشید.
 6. بررسی رقبا
تجزیه و تحلیل رقبا در هم یکی از مسائل مهم در سئو است . رقابت همیشه چیز بدی نیست. هنگامی که صحبت از بهبود سئو شما می شود ، حتی می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.رقبای خود را ببینید و بررسی کنید که سئو آنها به چه صورتی کار می کند. اگر شخصی از شما پیشی می گیرد ، آن را به عنوان یک فرصت یادگیری در نظر بگیرید.کلمات کلیدی مورد استفاده خود و همچنین سئو آنها را تجزیه و تحلیل کنید. از این روش برای آگاهی از تلاشهای سئو خود استفاده کنید ، سپس آنها را پیشی بگیرید.
به عنوان مثال ، یاد بگیرید که یک رقیب های شما برای "فروش پوشاک خود" چگونه عمل می کنند. با تجزیه و تحلیل سایت آنها می توانید ببینید که آنها به درستی انجام می دهند و چه کاری انجام نمی دهند. شاید آنها تصاویر خود را بهینه نکنند یا بارهای سایتشان کند باشد.
با استفاده از این اطلاعات می توانید تعیین کنید که تاکتیک های سئو برای آنها چگونه عمل می کند و شما چه استفاده ای می توانید کنید.
7. از اثبات اجتماعی بیشتری برخوردار شوید
اثبات اجتماعی برای فروش لباس آنلاین . اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید دریافت اثبات اجتماعی است. موتورهای جستجوگر مانند گوگل به بررسی و توصیه های خود اعتماد دارند. آنها کمتر مورد پسند و اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی قرار می دهند ، اما هنوز هم مهم هستند. این پست ها "ثابت می کنند" که افراد دیگر از مارک شما استقبال می کنند و به آن اعتماد دارند.بنابراین پیش بروید و از مشتریان بخواهید که محصولی را ارزیابی کنند و یا یک تجرب تجربه خود را با شما بگذارند.
یک قدم جلوتر بمانید.اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید ، تمایل به سئو ضروری است. این هفت استراتژی به شما کمک می کند تا از طریق رتبه بندی بالا بروید.سئو هرچند کار بزرگی است و همیشه در حال تغییر است. اگر به دستیابی به یک استراتژی بهتر و یا یک قدم جلوتر از رقابت نیاز دارید ، با ما در تماس باشید . ما می توانیم به شما در شروع کار با وب سایت و استراتژی سئو کمک کنیم تا بتوانید فروش و بازدید کنندگان وب سایت خود را بدست آورید و بالا ببرید .