چاپ
دسته: بدون مجموعه
بازدید: 332

محتوا نویسی وبلاگ

محتوای وبلاگ جدید شما طعمه ای خواهد بود که خوانندگان شما را به خود جلب می کند. در این راهنما ، ما مطالبی را که شما باید هنگام راه اندازی یک وبلاگ بنویسید و بهترین کارهایی که باید دنبال کنید ، پوشش خواهیم داد.
بدون محتوای عالی ، حتی وبلاگهای با طراحی مناسب و کاملاً ساختاری در نهایت شکست خواهند خورد. دو بلوک وجود دارد که شما باید نگران آن باشید ، محتوای قبل از راه اندازی و پس از راه اندازی
احتمالاً شنیده اید که چقدر وبلاگ نویسی به موفقیت بازاریابی شما اهمیت دارد. اما این مهم است که شما یاد بگیرید که چگونه یک وبلاگ را راه اندازی کنید و پست های وبلاگ را برای آن بنویسید تا هر مقاله از شغل شما پشتیبانی کند.
بدون وبلاگ ، شما هیچ کاری برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی نخواهید داشت ، هیچ ارتباطی با راهنمایی و مشتری ندارید و تعداد صفحات کمتری برای برقراری تماس های با ارزش به عملی که ایجاد می کنید ، ندارید.
امروز ، مردم و سازمان های مختلف در زندگی وبلاگ ها را به اشتراک می گذارند تا تجزیه و تحلیل ها ، دستورالعمل ها ، انتقادات و سایر مشاهدات مربوط به یک صنعت را که در آن یک متخصص در حال رشد است به اشتراک بگذارند.
بعد از خواندن این پست ، هیچ دلیلی وجود نخواهد داشت که شما نمی توانید هر روز وبلاگ نویسی کنید - و این کار را به سرعت انجام دهید.

با وجود این همه نحوه بلاگ نویسی ، به معنای واقعی کلمه هر کسی می تواند بلاگ بخواهد تا زمانی که واقعاً موضوع مورد نظر خود را درباره آنها می نویسد. و از آنجایی که شما یک متخصص در صنعت خود هستید ، دیگر دلیلی وجود ندارد که بتوانید هر روز بنشینید و یک پست عالی در وبلاگ بکشید.

چه چیزی باعث ایجاد یک پست خوب در وبلاگ می شود؟
قبل از نوشتن یک پست وبلاگ ، باید درک کنید که چه چیزی باعث یک ارسال خوب می شود. شما باید پاسخ سؤالاتی مانند "چرا کسی  کل پست وبلاگ شما را می خواند ؟ چه چیزی باعث می شود مخاطب شما برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردد ؟"
برای شروع ، یک پست خوب در وبلاگ جالب و آموزشی است. وبلاگهای شما باید به سوال خواننده پاسخ دهند و درمورد مشکلی که ممکن است داشته باشد به آنها کمک می کند. شاید مهمتر از همه ، شما باید این کار را به روشی جالب انجام دهید.
فقط برای پاسخ به سؤالات شخصی کافی نیست. شما باید بصورت سرگرم کننده گامهای عملی را ارائه دهید. به عنوان مثال ، مقدمه شما باید خواننده را برای ادامه خواندن مطلب قلاب کند. سپس می توانید از مثالهایی استفاده کنید تا خوانندگان خود را به آنچه گفته می شود علاقه مند کنید.
یک پست خوب وبلاگ برای خواندن جالب است و در عین حال محتوای آموزشی را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.
آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه وبلاگ نویسی و سایر اشکال بازاریابی محتوا را در کسب و کار خود بکار بگیرید؟

نحوه نوشتن پست وبلاگ
مخاطبان خود را درک کنید.
قبل از شروع به نوشتن اولین پست وبلاگ خود ، درک روشنی از مخاطبان هدف خود داشته باشید. مخاطبان می خواهند درباره چه چیزی بدانند؟ چه چیزی با آنها طنین انداز خواهد شد؟  آنچه را که درباره شخص خریدار و علایق آنها می دانید در نظر بگیرید در حالی که مبحثی را برای پست وبلاگ خود مطرح می کنید.
آیا برای تجارت خود شخصا خریدار ندارید؟ در اینجا چند منبع برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد:
    ایجاد شخصیت های خریدار برای تجارت شما
    وبلاگ پست: نحوه ایجاد شخصیتهای خریدار دقیق برای تجارت شما
   در مرحله بعد ، به مکانی برای میزبانی از این و هر پست وبلاگ دیگری که می نویسید ، نیاز دارید. این امر مستلزم انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) و یک سرویس میزبانی دامنه وب سایت است.
با سیستم مدیریت محتوا ثبت نام کنید
CMS به شما کمک می کند دامنه وب سایت ایجاد کنید که در واقع وبلاگ خود را منتشر می کنید. سیستم عاملهای CMS که برای ثبت نام در دسترس هستند ، می توانند دامنه ها را مدیریت کنند ، جایی که وب سایت خود را ایجاد می کنید. و زیر دامنه ها ، جایی که شما یک صفحه وب ایجاد می کنید که با یک وب سایت موجود ارتباط برقرار کند.
این برای هر وبلاگ نویسی که به دنبال شروع وبلاگ خود در وب سایت خود است صادق است.
دامنه یا دامنه فرعی را با یک هاست وب سایت ثبت کنید
دامنه وبلاگ شما به این صورت خواهد بود: www.yourblog.com. نام این دو دوره تا زمانی که این نام دامنه هنوز در اینترنت وجود ندارد ، در اختیار شماست.
آیا می خواهید یک زیر دامنه برای وبلاگ خود ایجاد کنید؟ اگر از قبل مشاغل آشپزی در www.yourcompany.com دارید ، ممکن است وبلاگی ایجاد کنید که به این ترتیب باشد: blog.yourcompany.com. به عبارت دیگر ، زیر دامنه وبلاگ شما در بخش خاص yourcompany.com زندگی می کند.
موضوع وبلاگ خود را سفارشی کنید.
پس از راه اندازی دامنه وبلاگ خود ، ظاهر وبلاگ خود را سفارشی کنید تا موضوع محتوایی را که قصد ایجاد آن را دارید منعکس کند.
آیا در مورد پایداری و محیط زیست می نویسید؟ سبز ممکن است رنگی باشد که هنگام طراحی ظاهر و وبلاگ خود در ذهن داشته باشید زیرا سبز اغلب با پایداری همراه است.
اگر از قبل وب سایت خود را اداره می کنید ، و اولین پست وبلاگ خود را برای آن وب سایت می نویسید ، مهم است که وبلاگ شما هم از نظر ظاهری و هم از لحاظ موضوعی با این وب سایت موجود سازگار باشد. دو مورد که باید فوراً شامل موارد زیر باشد:
    لوگو. این می تواند نام شما یا نماد شغلی شما باشد ، یا یکی از آنها در یادآوری خوانندگان شما باشد که چه کسی یا چه چیزی این محتوا را منتشر می کند. تا چه اندازه می خواهید از این وبلاگ برندسازی کنید ، در رابطه با مارک اصلی شما ، مربوط به شماست.
    صفحه "درباره" ممکن است پیش از این ، مشکلی در مورد "درباره" خود و شغل خود داشته باشید. بخش "درباره" وبلاگ شما پسوند این بیانیه سطح بالاتر است. آن را به عنوان بیانیه ماموریت وبلاگ خود فکر کنید ، که در جهت پشتیبانی از اهداف شرکت شما است.
اولین موضوع پست وبلاگ خود را مشخص کنید.
قبل از اینکه حتی هر چیزی بنویسید ، باید موضوعی را برای پست وبلاگ خود انتخاب کنید. موضوع می تواند بسیار کلی باشد برای شروع.
عنوان کاری
در این صورت ممکن است چندین عنوان مختلف کار ارائه دهید - به عبارت دیگر ، تکرارها یا روشهای مختلف دستیابی به آن موضوع برای کمک به شما در تمرکز نوشتن.
بیایید به عنوان نمونه از یک پست واقعی استفاده کنیم: "چگونه یک مبحث جامد را برای پست بعدی وبلاگ خود انتخاب کنیم." مناسب است ، درست است؟ موضوع ، در این مورد ، احتمالاً به سادگی "وبلاگ نویسی" بود. سپس عنوان کار ممکن است چیزی شبیه به "روند انتخاب موضوع ارسال بلاگ" باشد. و عنوان آخر به پایان رسید "چگونه می توان یک موضوع جامد را برای پست بعدی وبلاگ خود انتخاب کرد".
آن تکامل را از مبحث ، به عنوان کار ، تا عنوان نهایی می بینید؟ حتی اگر عنوان کاری نتواند عنوان نهایی باشد (در یک لحظه بیشتر) ، اما هنوز اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید پست وبلاگ خود را روی موضوعی خاص تر از یک موضوع عمومی و پرمشغله متمرکز کنید.
مقدمه بنویسید (و آن را جذاب کنید).
ابتدا توجه خواننده را جلب کنید. اگر خواننده را در چند پاراگراف اول - و یا حتی جملات - مقدمه گم کنید ، آنها حتی قبل از اینکه لرزش عادلانه ای به شما ارائه دهند ، خواندن را متوقف می کنند. شما می توانید این کار را از چند طریق انجام دهید: یک داستان یا یک شوخی بگویید ، همدل باشید یا یک واقعیت جالب یا آماری جالب از خواننده بگیرید.
سپس هدف از پست را شرح دهید و توضیح دهید که چگونه این مسئله با مشکل روبرو خواهد شد که خواننده دچار آن شده است. این باعث می شود خواننده دلیلی برای ادامه خواندن داشته باشد و به آنها ارتباط دهد كه چگونه به آنها در بهبود كار / زندگی خود كمك می كند. در اینجا مثالی از پستی آورده شده است که فکر می کنیم بلافاصله جلب توجه خواننده انجام می دهد:
معرفی وبلاگ جذاب.
محتوای خود را به صورت خلاصه سازماندهی کنید.
بعضی اوقات ، پست های وبلاگ می توانند اطلاعات زیادی را برای خواننده و نویسنده داشته باشند. ترفند این است که اطلاعات را سازمان دهی کنید تا خوانندگان از طول یا میزان محتوا مرعوب نشوند. سازمان می تواند اشکال مختلفی را کسب کند - بخش ها ، لیست ها ، راهنمایی ها ، هرچه که مناسب ترین باشد. اما باید سازماندهی شود!
برای انجام این مرحله ، تمام کاری که شما واقعاً باید انجام دهید این است که پست شما را تشریح کنید. به این ترتیب ، قبل از شروع نوشتن ، می دانید که چه نکاتی را می خواهید پوشش دهید و بهترین نظم و ترتیب برای انجام آن.
پست وبلاگ خود را بنویسید!
مرحله بعدی در واقع نوشتن محتوا است.