فهرست مطلب

بازاریابی اینترنتی چیست؟

راهنمایی شما برای بازاریابی آنلاین ؟

بازاریابی اینترنتی ارزان ترین راه برای دستیابی به بازار هدف شما است . اما واقعاً بازاریابی اینترنتی چیست ؟

تعریف بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی فرآیند ترویج یک تجارت یا مارک تجاری ( برند ) و محصولات یا خدمات آن از طریق اینترنت با استفاده از ابزاری است که  منجر به فروش می شود . بازاریابی اینترنتی یک اصطلاح بسیار گسترده است که طیفی از تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی را شامل می شود - از جمله محتوا ، ایمیل ، جستجو ، رسانه ها  و موارد دیگر. با این حال ، این روزها ، بازاریابی اینترنتی اغلب با "بازاریابی محتوا" قابل تعویض است . چرا ؟ زیرا بازاریابی محتوا بازاریابی اینترنتی از حال و آینده است. یک رویکرد استراتژیک بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و مداوم برای جذب و نگه داشتن مخاطب واضح و مشخص - و در نهایت ، هدایت اقدامات سودآور مشتری" متمرکز شده است. بازاریابی محتوا (یا بازاریابی ورودی) با تبلیغات سنتی (بازاریابی برون مرزی)و ادغام هر دو با هم . بازاریابی محتوا در مقابل تبلیغات سنتی . این فرم مدرن بازاریابی است که امروز موفق ترین است.

تبلیغات سنتی ممکن است هنوز هم در بعضی از مناطق استراتژیک کار کند. اما اگر کاربران مایل به دیدن آنها نباشند ، می توانند فقط از تبلیغات بی تفاوت دور می شوند. یعنی دقیقاً چه اتفاقی می افتد ؟

به مرور زمان تبلیغات آزار دهنده می شود برای مخاطبان . و این راه ها و روش های دیگری نیستند که مصرف کنندگان ترجیح دهند درباره محصولات جدید اطلاعاتی کسب کنند. آنها به جای اینکه مشاغل خود را در مواجهه با مصرف کنندگان قرار دهند ، باید رویکردی ملایم تر و متفاوت داشته باشند. بازاریابی محتوا دقیقاً همین است. برندها و بازاریابی که از آن استفاده می کنند ، مطالبی را منتشر می کنند که به آنها می آموزد ، الهام می گیرند ، راهنمایی می کنند یا برای مخاطب مورد نظر خود مشکلی را حل می کنند. با برخی ترفندهای مفید ، مخاطبین می توانند آن محتوا را در وب پیدا کنند بدون اینکه به آنها سوق داده شود. اگر چشم اندازها از مطالب مفیدی بهره مند شوند ، آنها بیشتر به ما باز می گردند. مصرف کنندگان می توانند با برند به صورت ارگانیک در تعامل باشند و محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. تمام موارد فوق با تمرکز روی دادن ارزش به کاربر اتفاق می افتد. به کاربران کمک کنید و به آنها ارزش قائل شوید . این همان چیزی است که بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محتوا می تواند کاربرد داشته باشد.

چرا بازاریابی اینترنتی ؟

اکنون که می دانید بازاریابی اینترنتی چیست ، هنوز هم ممکن است تعجب کنید که چرا احتیاج به اینترنت دارد؟ احتیاج به اینترنت کاملاً پایه گذاری شده است. بازاریابی اینترنتی بارها و بارها موفقیت اثبات شده را نشان داده است.

در اینجا برخی از آمارهایی که از سراسر وب جمع شده اند برای بازاریابی اینترنتی و محتوا را ببینید :

·         تا سال 2019 ، بازاریابی محتوا یک صنعت به ارزش 313 میلیارد دلار فراهم کرد.

·         91 درصد از مشاغل قبلاً به قدرت خود اطمینان دارند و قبلاً آن را به عنوان یک تاکتیک اساسی در بازاریابی اتخاذ کرده اند.

·         بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر از بازاریابی سنتی و برون مرزی هزینه دارد ، اما 3 برابر بسیاری از بازارها را به خود اختصاص می دهد.

·         اگر یک وب سایت کوچک با یک وبلاگ دارید ، رشد 126 درصدی بیشتر از رقبای خود را بدون وبلاگ خواهید داشت

·         اگر یک وبلاگ دارید و محتوا را منتشر می کنید ، به طور متوسط 434 درصد صفحات فهرست شده بیشتر در Google دریافت خواهید کرد . از تلاشهای من در زمینه بازاریابی محتوا ، دیدم که تجارت کوچک من شروع به کار کرده است.

5- ارائه ارزش برای بازده های بزرگ

خواندن در مورد بازاریابی با محتوای عالی کافی نیست تا بتوانید درک کنید که چطور کار می کند. در عوض ، شما باید آن را در عمل ببینید تا ارزش اساسی آن را درک کنید. زیرا وقتی محتوا واقعاً خوب است ، می تواند کارهای شگفت انگیزی انجام دهد. در اینجا چند نمونه برتر از انواع محتوا از مارک هایی که تولید محتوا را از پارک خارج کرده اند ، آورده شده است :

1. پست ها و مقالات وبلاگ

یکی از متداول ترین انواع محتوا ، پست ها و مقالات وبلاگ است.

به خصوص ، یک وبلاگ یک بستر عالی برای محتوا است زیرا پایه و اساس بسیاری از پست ها ، صفحات و مطالب را ایجاد می کند که همه به سایت شما اشاره می کنند. به یک وبلاگ به عنوان یک تنه درخت فکر کنید. پست های وبلاگ شخصی شما شاخه هایی هستند که به گوشه و کنار اینترنت و موتورهای جستجو می رسند. کاربران می توانند شعبات شما را پیدا کرده و آنها را به سایت اصلی شما بازگردند. این امر شما منجر به فروش بیشتر و خرید بیشتر می شود.

2. اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها روشهای دیدنی و سرگرم کننده ای برای ارائه اطلاعات ارزشمند هستند. آنها برای توضیح مفاهیم از نمودارها ، نمودارها ، تصاویر و تصویر استفاده می کنند. این نوع محتوا به راحتی قابل هضم و کاملاً مشترک است.

3. مطالعات موردی

یکی دیگر از فرم های محبوب و مؤثر مطالب ، مطالعه موردی است. به طور کلی ، یک مطالعه موردی ، نگاهی عمیق به برخی از اقداماتی است که نام تجاری یا تجارت شما انجام داده است که برای موفقیت نتایج قابل اندازه گیری دارد. معمولاً این به چیزی تبدیل می شود که برای مشتری انجام داده اید. این نوع محتوا به دلایل واضح یک اعتماد ساز بسیار جذاب است.

4- پادکست ها

برای کسانی از شما که به فکر نوشتن پست وبلاگ یا مقاله عمیق یا مطالعه موردی می افتند ، وسواس محتوای شما وجود دارد.

پادکست ها بسیار زیاد هستند.

آنها شبیه به داستان های داستانی و نمایش های رادیویی خبری هستند ، به جز اینکه افراد می توانند آنها را بارگیری کنند و به هر حال و هر زمان که بخواهند گوش دهند. اگر یک سخنران یا مصاحبه کننده خوب هستید ، این قالب محتوا می تواند یک چیز عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند با مخاطبان باشد.

5. فیلم ها

در حال حاضر فیلم ها گرمترین نوع محتوا هستند. آمار خیره کننده ای در حال حاضر دارد .  تا سال 2021 ، فیلم ها 82 درصد از کل ترافیک اینترنت را بدست می آورند . هر روز بیش از 500 میلیون ساعت فیلم در YouTube دیده می شود به راحتی می توان فهمید که چرا فیلم ها در این بخش تسلط زیادی دارند. استفاده از فیلم ها ساده است ، سرگرم کننده هستند ، و از کسری توجه فعلی که در هنگام گشت و گذار در وب رنج می برند ، جذاب هستند. برای مثال عالی کانال YouTube که بیشترین استفاده از محتوای ویدیو را در خود دارد .

آنچه برای بازاریابی اینترنتی لازم دارید :

شما کاملاً برای تمام مراحل با بازاریابی اینترنتی سر و کار دارید.

شما عاشق ایده و خلاقیت هستید به اشتراک گذاشتن ارزش ها با چشم انداز برای مخاطبان خود و ایجاد وفاداری به برند و روابط ارگانیک هستید. ابتدا باید بخش های اصلی بازاریابی موفق اینترنتی را درک کنید.

آنها شامل موارد زیر هستند:

استراتژی در بازاریابی محتوا . در نهایت بازاریابی محتوا بدون استراتژی شکست خواهد خورد - این یک حقیقت غم انگیز است .

اگر انتظار دارید به جایی برسید ، باید جهت ، برنامه ، ابزار مناسب و روش هایی برای سنجش پیشرفت خود داشته باشید.

در اینجا اصول اصلی استراتژی بازاریابی محتوا وجود دارد :

1.      اهداف این امر حیاتی است. شما باید بدانید که چه موفقیتی را مورد هدف خود قرار داده اید . برند شخصی شما و مخاطب هدف. هنگامی که سرانجام شروع به تولید محتوا کردید ، باید بدانید با چه کسی صحبت می کنید و صدای برند خود را متناسب به خود اختصاص دهید تا به طور خاص به آنها متوسل شوید. اگر مخاطبان صحیحی را هدف قرار نداده اید موفق نخواهید شد. و اگر نمی توانید راهی برای ایستادگی پیدا کنید ، به گروه های مختلف مارک های دیگری که برای جلب توجه در صنعت شما رقابت می کنند بپیوندید .

2.      کلمات کلیدی و تحقیق. هنگامی که می دانید چرا و چه کسی ، باید به چگونگی رسیدگی بپردازید. چگونه به مخاطبان خود خواهید رسید؟ آنها چه می خواهند بیاموزند ، چه راه کارهایی برای حل مشکلات آنها نیاز دارید؟ برای یافتن نتایج در موتورهای جستجو ، کلمات کلیدی را جستجو کنید و قبل از ایجاد هرگونه محتوا ، موضوعاتی را پیدا کنید که علاقه ذاتی برای مخاطبان شما دارند.

3.      تمرکز محتوا و تعهدات. چه نوع محتوا ایجاد خواهید کرد؟ چند بار ارسال خواهید کرد؟ کجا پست خواهید کرد؟ شما باید این پایه ها را ببینید تا بتوانید با قوام و کیفیت محتوا ایجاد کنید.

4.      تولید محتوا. هنگامی که مباحث ، کلمات کلیدی ، صدای متمایز و مخاطب هدف را دارید می توانید محتوا ایجاد کنید. با این حال ، اگر محتوای شما واقعاً خوب نیست ، وقت خود را تلف نکنید. وقت خود را برای ترسیم کردن و بهینه کردن بازده خود بگذرانید ، و همیشه بهترین مطالبی را که می توانید ارائه دهید.

5.      تبلیغ محتوا. اگر راه های صحیح را تبلیغ کنید ، محتوای شما بسیار دورتر خواهد شد. اگر برنامه ریزی کنید وقتی قطعات خود را منتشر می کنید ، تبلیغ کنید ، در انتشار وبلاگ خود و به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ، استراتژی ایجاد کنید و جامعه ای از پیروان ایجاد کنید که می تواند به بالا بردن تعامل شما کمک کند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

هنگامی که از SEO با بازاریابی محتوا استفاده می کنید ، می تواند مدت زمان طولانی تری داشته باشد. این دو قطعه در کنار هم باعث می شوند تا بتوانید در اینترنت با دسترسی ارگانیک دسترسی پیدا کنید. SEO شامل تکنیک های مختلفی است که به شما کمک می کند تا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) به نقاط اصلی برسید. این بدان معناست که افراد می توانند شما را با جستجو در موضوعی که به آنها علاقه مند هستند یا به کمک آنها نیاز دارند ، پیدا کنند. هدف اصلی SEO خوب این است که صفحات سایت خود را در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید. (از این گذشته ، اکثر افراد به ندرت بر روی صفحات دوم می روند .

در اینجا چند تکنیک اساسی SEO وجود دارد که به شما کمک می کنند تا محتوای شما در نتایج جستجو ایندکس و رتبه بندی شوند:

·         کلمات کلیدی استراتژیک - شما باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان ، زیرنویس ها ، مطالب و توضیحات متا قرار دهید تا Google به شما کمک کند بلافاصله آنچه را که در مورد آن است مشخص کند.

·         یک سایت با طراحی خوب و منظم در Google نشان می دهد که سایت شما چقدر کاربرد دارد یا اینکه کلیک کردن در اطراف افراد ، یافتن آنچه که به دنبال آن هستند ، پیدا کرده و مطالب شما را می خواند.

·         حذف URL های صفحه - ساختار URL برای صفحات شما نباید لقب بگیرد .یعنی آنها باید ساده و آسان برای خواندن باشند .

 البته این فقط سئو SEO برهنه است. برای داشتن یک نگاه بهتر و عمیق تر باید اصول اولیه بهینه سازی موتور جستجو را بیاموزید. "تقویت از روش های پرداخت شده"

جستجوی ارگانیک می تواند نرخ کلیک بالایی را به شما ارائه دهد. همچنین این اعتماد به نفس ذاتی را که مردم در نتایج Google دارند به شما می دهد.با این حال ، بعضی اوقات سرمایه گذاری در جستجوی پرداخت شده می تواند به شما کمک کند.

در اینجا چند مثال خوب از موتور موتور جستجو آمده است:

برای جستجوی بازدیدکنندگانی که سایت شما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا کرده اند ، از جستجوی پولی استفاده کرده و بر اساس تجربه خود ، از آنها متناسب با تبلیغات استفاده کنید. ترکیبی از جستجوی پرداخت شده و بازاریابی محتوا ، بازاریابی اینترنتی منسجم به شما می دهد. ترافیک ارگانیک و پرداخت شده می تواند باعث افزایش دیدن شما و نتایج بهتری برای شما شود ، که می تواند منجر به فروش شما شود.

صبر و شکیبایی

بازاریابی محتوا به برخی قطعات نیاز دارد که به مراتب کمتر از استراتژی یا سئو ملموس هستند ، اما شاید مهمترین آنها باشند.

وقتی واقعاً موفق می شوید ، بازاریابی محتوا یک استراتژی بلند مدت است.

پست وبلاگ شما امروز منتشر می کنید یا فردا ، هفته آینده یا حتی ماه آینده

درعوض ، شما باید صبر و شکیبایی داشته باشید تا ماه ها صبر کنید - شاید حتی تا یک سال یا بیشتر - برای دیدن بازده . خبر خوب؟

بازاریابی محتوا بازاریابی اینترنتی است که به مرور زمان حرکت می کند. HubSpot این پدیده را "ترکیب" می نامند.

محتوای باکیفیت با مرور زمان افزایش می یابد. این به ایجاد اقتدار صفحه کمک می کند و می تواند از طریق ارتباط متقابل افراد با محتوا هنگام دیدن آن ، دسترسی آن را افزایش دهد.

به پیوند ، اشتراک گذاری ، درگیر کردن و موارد دیگر فکر کنید. از همه مهمتر ، همه این بازده های ترکیبی می توانند به مطالب شما در صعود از صفحات گوگل کمک کنند ، که به نوبه خود کمک می کند تا به صورت ارگانیک به افراد بیشتری برسید. این اتفاق بلافاصله رخ نمی دهد ، اما اگر استراتژی خود را به صورت منظم تنظیم کنید ، به موفقیت می رسید . برای دیدن آن فقط صبر و شکیبایی لازم است .

حالا چی؟ چگونه به درون بازاریابی اینترنتی ورود کنیم ؟ در حال حاضر ، شما ممکن است با هیجان در مورد بازاریابی محتوا عمل کنید . شما می خواهید سریعا به این مساله دست پیدا کنید ؟ اگر آماده هستید و می خواهید قدم بردارید ، باید کارهایی را انجام دهید :

1. اهداف خود را مشخص و تعیین کنید .

به یاد داشته باشید ، این یک ماراتن است .

قدم برداشتن به صورت درست آن ضروری است - در غیر این صورت ، چرخش چرخ های خود را شروع خواهید کرد و در مدت زمان کوتاه فرسودگی اجتناب ناپذیر را تجربه خواهید کرد .

فکر کنید که در سال آینده چه اهدافی دارید .

    آیا در حال حاضر مشتری دارید؟

    آیا شما وب سایت دارید؟

    آیا شما از خانه یک شروع می کنید؟

یک قلم و کاغذ بردارید ، یا در مقابل رایانه خود مستقر شوید و شروع به تدوین اهداف برای بازاریابی محتوا کنید.

اهداف خود را قابل دستیابی کنید و آنها را قابل اندازه گیری کنید.

به راهنمایی در مورد اهداف نیاز دارید؟

2. محتوای خود را "ذخیره" کنید

برای ایجاد محتوا ، و موارد دیگر ، به یک پایگاه خانگی در وب احتیاج دارید.

این هست: وب سایت / وبلاگ و ..

    جایی که محتوای شما زندگی می کند

    و حتی هنگامی که محتوای خود را در زمینه اجتماعی به اشتراک می گذارید.

اگر وب سایتی ندارید ، گزینه های دیگری را هم دارید .

اگر یک وب سایت دارید ، با دنبال کردن SEO و بهترین کاراییها ، بهینه سازی ، کاربر پسند و سازماندهی شده باشید.

3. شروع به استراتژی کنید

اکنون که اهدافی دارید ، خانه ای برای محتوای خود بسازید ، وقت آن است که با بقیه راهبرد بازاریابی محتوای خود پیش بروید.

ما قبلاً در مورد استراتژی بحث کرده ایم ، اما در اینجا مراحل عملی وجود دارد که آن را عملی می کند:

6 مرحله کلیدی ، عملی برای استراتژیک کردن محتوا

    تحقیق مخاطبان هدف و توسعه شخصیت برند

    تحقیق در مورد کلید واژه ها و تحقیقات SEO

    ایده پردازی و برنامه ریزی محتوا


    ایجاد / نوشتن / تولید محتوا

    جامعه سازی و پرورش آن

    اشتراک گذاری و تبلیغ مطالب در کانال های اجتماعی

این یک لیست گسترده است هر مرحله مجموعه اقدامات و برنامه ریزی های مربوط به خود را دارد. مهم است که از هیچ قدم نگذرید. هر یک برای پیروزی در بازاریابی محتوا بسیار مهم است. بله - این کار به زمان ، تلاش ، برنامه ریزی ، صبر ، استحکام و کار تیمی نیاز دارد تا همه این کارها انجام شود. اگر بازاریابی اینترنتی خود را تغییر دهید ، فقط یک قطعه از مطالب موجود شما می تواند چنین تأثیراتی داشته باشد:

و این فقط کاری است که یک محتوای می تواند انجام دهد. تصور کنید که یک برنامه چاپ و نشر محتوای با کیفیت و مداوم را راه اندازی کرده اید و حافظه نهان دارایی های محتوا را ساخته اید. امکانات غیر واقعی است. اما تنها در صورت آماده بودن آستین های خود را کثیف کرده و دستان خود را کثیف می کنید. وارد شوید ، دوره خود را ترسیم کنید ، خلاق شوید ، روابط برقرار کنید و از بازاریابی اینترنتی امروز لذت ببرید.

این از آنچه شما قبلاً استفاده می کردید متفاوت است همانند تپش یک قلب .

 

 

What is Internet Marketing? Your Guide to Today’s Online Marketing?

Internet marketing is the most inexpensive way to reach your target market, regardless of the size of your business

?But what is internet marketing, really

Defining Internet Marketing

Also called online marketing, internet marketing is the process of promoting a business or brand and its products or services over the internet using tools that help drive traffic, leads, and sales.Internet marketing a pretty broad term that encompasses a range of marketing tactics and strategies – including content, email, search, paid media, and more.These days, though, internet marketing is often used interchangeably with “content arketing

?Why

.Because content marketing is the internet marketing of the present and future

“A strategic marketing approach focused on creating and distributing valuable, relevant, and consistent content to attract and retain a clearly defined audience — and, ultimately, to drive profitable customer action.”

     Think of it like this: content marketing (or inbound marketing) is in direct opposition to traditional advertising (outbound marketing), and in direct integration with the patterns and habits of today’s generation.

Content Marketing vs. Traditional Advertising

.Here’s the evolutional pathway behind the modernized form of marketing that is most successful today

.Ads may still work in some strategic places

.But Internet users can just click away from ads if they don’t want to see them

.Which is exactly what happens

Ads are annoying

And, they aren’t the way consumers prefer to learn about new products anymore.

Instead of businesses shoving themselves in consumers’ faces, they need to take a different, gentler approach.

Content marketing is exactly that.

Brands and marketers who use it publish content that teaches, inspires, guides, or solves a problem for their target audience

With some handy tricks, the targets can find that content on the web without it being pushed at them

If the prospects gain something useful from the content, they’ll keep coming back for more

Finally, consumers can interact with the brand organically and share their content on social media

These loyal followers can then be converted into leads and sales – naturally

All of the above happens with a focus on giving value to the user

Help users – offer them value and they’ll reward you in return

That is what internet marketing/content marketing is all about at its core

Why Internet Marketing?

Now that you know what internet marketing is, you still may be wondering why there’s so much hype around it

Well, the hype is totally founded

Internet marketing has shown proven success over and over again

Here are some stats gathered from around the web to help give you an idea of why internet/content marketing stands tall

By 2019, content marketing is set to be an industry worth $313 billion.      

91 percent of businesses already are convinced of its power and have already adopted it as an essential marketing tactic.

Content marketing costs 62 percent less than traditional, outbound marketing, but pulls in 3x as many leads.

If you’re a small business with a blog, you’ll rake in 126 percent more lead growth than your competitors without a blog

If you have a blog and publish content, you’re likely to get 434 percent more indexed pages on Google, on average

And there’s more.

From my own content marketing endeavors, I have seen my small business take off

Bottom line: This stuff works

5 Content Examples: Providing Value for Big Returns

Reading about great content marketing is not enough to truly understand how it works. Instead, you have to see it in action to grasp its fundamental value.

Because when content is really good, it can do amazing things.

Here are some top examples of content types from brands who knocked content creation out of the park.

1. Blog Posts & Articles

One of the most common content types is blog posts and articles.

A blog, in particular, is a great content platform because it gives you a foundation for lots of posts, pages, and content that all point back to your site.

Think of a blog as a tree trunk. Your individual blog posts are the branches that reach out into the corners of the internet and search engines. Users can find your branches and follow them back to your core site. That gives you a greater shot at leads and sales.

2. Infographics

Infographics are fun, visual ways to present valuable information.

They use charts, graphs, pictures, and illustration to explain concepts. This type of content is easily digestible and totally shareable.

3. Case Studies

Another popular and effective form of content is a case study.

In general, a case study is an in-depth look at some action your brand or business completed that had measurable results for success.

Usually, this translates into something you accomplished for a client.

This type of content is an awesome trust-builder for obvious reasons.

4. Podcasts

For those of you who shudder at the thought of writing a blog post or in-depth article or case study, there are content mediums out there for you.

Podcasts are huge.

They’re similar to the storytelling and news radio shows of, except people can download them and listen to episodes however and whenever they want.

If you are a good speaker or interviewer, this content format can be a great one for sharing valuable information with your audience.

5. Videos

Videos are the hottest content type right now.

The stats are staggering. According to Social Media Today:

  • By 2021, videos will grab 82 percent of all internet traffic
  • Every single day, over 500 million hours of video is consumed on YouTube

It’s easy to see why videos dominate.

Videos are simple to consume, they’re entertaining, and they appeal to the current attention-span deficit that we suffer from when we surf the web.

For a great example of a marketer making the most of video content, check out Neil Patel’s YouTube channel:

 

 

What You Need for Internet Marketing

So, you’re totally on-board for this internet marketing thing.

You love the idea of getting creative, sharing value with your prospects/audience, and building brand loyalty and customer relationships organically.

Hold on a second, though.

You can’t just jump into this blindly.

You need to understand the key pieces of successful internet marketing, first.

They include:

A Content Marketing Strategy

Content marketing without a strategy will ultimately fail – it’s just the sad truth.

You must have a direction, a plan, the right tools, and ways to measure your progress if you expect to get anywhere.

Here are the key content marketing strategy fundamentals involved:

  • Goals. This is vital. You have to know where you want to go, and what success will look like for you (and you alone), before you can head down the road to get there.
  • Your Brand Persona and Target Audience. When you eventually start creating content, you have to know who you’re talking to and tailor your brand voice to appeal to them uniquely. If you aren’t targeting the right audience (those people who will lean in to hear what you’re saying), you won’t find success. And, if you can’t find a way to stand out, you’ll blend into the hordes of other brands competing for attention in your industry.
  • Keywords and Research. Once you know the why and the who, you have to address the how. How will you reach your audience? What do they want to learn, what problems do they need to solve? Research keywords to target to get found in search engine results, and find topics that have an inherent interest for your audience before you create any content.
  • Content Focus and Commitments. What types of content will you create? How often will you post? Where will you post? You have to nail down these foundations so you can create content with consistency and quality.
  • Content Creation. Once you have topics, keywords, a distinct voice, and a target audience, you can create content. However, if your content isn’t really good, you’re wasting your time. Get help if you need it, spend the time to tweak and perfect your output, and always put out the best content you can.
  • Content Promotion. Your content will go much farther if you promote it the right ways. Promotion is even more effective if you plan when you publish your pieces, strategize about publishing on your blog and sharing on social media, and build up a community of followers who can help push your engagement over the top.

Search Engine Optimization (SEO)

When you use SEO with content marketing, it can take you farther, longer.

These two pieces together help power-up your organic (read: free) reach and visibility on the internet.

SEO encompasses a variety of techniques that help get you into prime spots on search engine results pages (SERPs). This means people can find you just by looking up some topic they’re interested in or need help with.

The overarching goal of good SEO is to get your site pages ranked on the first page of Google. (After all, most people rarely, if ever, click to Page 2 on their quest for information.)

Here are some basic SEO techniques that will help your content get indexed and ranked in search results:

  • Strategically-placed keywords – You should place your target keyword in the headline, in subheaders, in the content, and in the meta description to help Google immediately pinpoint what it’s about.
  • A well-designed, well-organized site – Google looks at how usable your site is, or how easy it is for people to click around, find what they’re looking for, and read your content.
  • Clean page URLs – The URL structure for your pages shouldn’t be gibberish (i.e. http://yourdomain.com/blog/content123xyz-asdfkla). They should be simple and easy to read (i.e. http://yourdomain.com/blog/how-to-do-seo).

Of course, this is just bare-bones SEO. To get a better, in-depth look, check out SEJ’s ebook SEO 101: Learn the Basics of Search Engine Optimization.

A Boost from Paid Methods

Organic search can give you great click-through rates. It also gives you the benefit of the inherent trust people have in Google results.

However, sometimes investing in paid search can give you a boost.

Here are some good examples from Search Engine Land:

  • Use paid search to remarket to visitors who found your site through organic search, and tailor ads for them based on their experience.
  • Test different versions of ad copy (A/B testing) to see which performs better – then use what you learned for your landing pages on your site.
  • Paid search can increase your visibility in ways that organic search cannot, such as giving you air-time for high-volume keywords for which you’d have a hard time organically ranking.

The combination of paid search and content marketing gives you a cohesive internet marketing whole.

Organic and paid traffic can merge to net you higher visibility and better results for driving traffic, which can increase your leads and sales.

Patience & Fortitude

Content marketing requires some pieces that are far less tangible than strategy or SEO, but are perhaps the most important.

When it’s truly successful, content marketing is a long-term strategy.

It takes time to start seeing the ROI from your content efforts.

The blog post you publish today will not pay off by tomorrow, next week, or even next month.

Instead, you must have the patience and fortitude to wait months – maybe even up to a year or longer – to start seeing the returns.

?The good news

Content marketing is internet marketing that builds momentum over time. HubSpot calls this phenomenon “compounding.”

High-quality content gets increased visits over time. This helps build the page’s authority, and can increase its reach through the ways people interact with the content as they discover it.

Think linking, sharing, engaging, and more.

Most importantly, all of these compounding returns can help your content climb the Google ranks, which in turn helps it reach more people organically.

It doesn’t happen right away, but it will happen if you set up your content for success, with strategy.

It just takes patience and fortitude to see it through, and to keep putting out content with the months ahead in mind.

What Now? How to Dive into Internet Marketing

By now, you may be hopping with excitement about this thing called content marketing.

You want to dive in, like right now.

If you’re ready and raring to go, here’s what to do next:

1. Pace Yourself & Set Goals

Remember, this is a marathon, not a sprint.

Pacing yourself is essential to doing it right – otherwise, you’ll start spinning your wheels, and burnout will be inevitable.

Instead, take stock of where you are in your business.

Think ahead to where you want to go in the next year.

  • Do you already have customers?
  • Do you have a website?
  • Are you starting from square one?

Pick up a pen and paper, or settle yourself in front of your computer, and start formulating some goals for content marketing

.Make your goals achievable (but not too easy), and make them measurable

?Need some guidance about goals

2. Secure Your Content ‘Home Base’

.For content creation, lead gathering, and more, you need a home base on the web

:This is

  • Where your content will live.
  • What you’ll link to when you share your content on social.
  • Where you’ll gather leads from the traffic you pull in.

.If you don’t have a website, start researching options

.If you have a website, make sure it’s optimized, user-friendly, and organized by following SEO and usability best practices

3. Start Strategizing

Now that you have goals, a home for your content, and enthusiasm, it’s time to surge ahead with the rest of your content marketing strategy

:We’ve already discussed strategy, but here are the actionable steps that make it work

6 Key, Actionable Steps for Content Strategizing

  • Target audience research and brand persona development
  • Keyword research and SEO opportunity research
  • Topic ideation and content planning
  • Creating/writing/producing content
  • Community building and nurturing
  • Sharing and promoting content on social channels

.This is a broad list. Each step has its own set of actions and planning involved

.It’s important not to skip any steps. Each is vital for winning at content marketing

.Yes – this takes time, effort, planning, patience, fortitude, and teamwork to get it all done

:Once you get your internet marketing rolling, though, just one piece of content in your arsenal can have an impact like this

.And that’s just what one piece of content can do

.Imagine if you started up a consistent, quality content publishing schedule and built your cache of content assets

.The possibilities are unreal

.…But only if you’re ready to roll up your sleeves and get your hands dirty

.Dig in, plot your course, get creative, build relationships, and enjoy the internet marketing of today

It’s different from what you’re used to – it has a beating heart

ooogle

                                    

             

سئو و فروش آنلاین پوشاک

ترفند سئو برای فروش آنلاین پوشاک

فروش پوشاک نکات و ترفندهای سئو

اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای محصول خود انجام دهید ، استفاده از خدمات سئو است . استفاده از هفت استراتژی به شما در بهبود رتبه و فروش آنلاین پوشاک کمک می کند.

1. انجام کلمات کلیدی
تحقیقات کلمات کلیدی کسب و کار مد و پوشاک
محتوا یکی از مهمترین مؤلفه های سئو است. بدون آن ، شما جایزه زیادی برای کسب رتبه ندارید.
شما باید به غیر از وب سایت محتوای شبکه های اجتماعی خود را برای مخاطبان بسازید.
تحقیقات کلید واژه ارتباط بین استراتژی محتوای شما و آنچه مخاطبان شما در جستجوی آن هستند.
با استفاده از ابزاری مانند Google Suggest ، می توانید آنچه افراد در جستجوی آن هستند را کشف کنید.
سپس می توانید در رتبه بندی برای محبوب ترین و جستجوی کلمات کلیدی مد و پوشاک برای تبلیغ برند خود کار کنید. اطلاعات مخاطبان شما در اینجا مهم است. اگر می دانید مخاطبان شما به دنبال چه نوع برند و پوشاک و چه مبلغی هستند ، را بدست آورید . اگر لباس ورزشی نمی فروشید ، پس رتبه بندی کلمه برای "لباس ورزشی" نمی تواند به تجارت آنلاین شما کمک کند .
 2. ایجاد استراتژی محتوا برای فروش لباس آنلاین
استراتژی محتوا برای فروش پوشاک و لباس . از آنجا که تحقیق در مورد کلمه کلیدی خود را انجام داده اید ، می توانید روی توسعه یک استراتژی محتوا کار کنید . می توانید به رفع نیازهای مشتریان کمک کنید و به سؤالات آنها پاسخ دهید . این مهم در فروش آنلاین لباس است . توضیحات عالی محصول مهم است ، اما مخاطبان شما نیز می خواهند از آخرین روندها آگاهی داشته باشند.
شاید بخواهید در مورد گزینه های خود برای ایجاد لباس مارک به آنها بگویید.
مشاغل پوشاک آنلاین باید انواع مختلفی از محتوا را در استراتژی خود شامل شود:

    پست های رسانه های اجتماعی می توانند به شما در ارتباط با مخاطبان خود کمک کنند
    پست های وب سایت ، وبلاگ ، و تقویت سئو
    فیلم های سرگرمی و آموزشی و معرفی
    اینفوگرافیک های آموزنده

محتوای کلمات کلیدی و تنظیمات برگزیده مخاطبان خود را توسعه دهید. فیلم ها بسیار محبوب هستند وبلاگ ها و وب سایت می توانند راهی عالی برای ارتباط با جدیدترین اخبار و به روز نگه داشتن مخاطبان شما باشند.
 3. استفاده از بک لینک
با استفاده از جستجوگرها و بک لینک برای فروش لباس آنلاین . باید روی استراتژی backlinking نیز کار کنید.
بک لینک ها چندین هدف را برای مشاغل پوشاک آنلاین ارائه می دهد. ابتدا ، آنها پیوندهایی بین سایت شما و یک منبع معتبر دیگر ایجاد می کنند. این منبع می تواند ترافیک را به یک صفحه محصول ، یک پیشنهاد یا حتی یک پست وبلاگ هدایت کند.
گوگل و سایر موتورهای جستجو کیفیت سایتهای پیوندی به شما را ارزیابی می کنند و از این ویژگی برای تعیین میزان اطمینان سایت شما استفاده می کنند. در نتیجه موتورهای جستجو سایت شما را معتبرتر می کنند . این می تواند به شما در بهبود رتبه خود کمک کند ، به خصوص وقتی شخصی محصولی را که شما خریداری می کند جستجو کند. در رابطه با بک لینک دقت کنید. هر قدر این پیوندها مهم باشند ، گوگل نیز سایتها را به دلیل سوء استفاده جریمه می کند. اگر سایت شما توسط سایتهای اسپم مرتبط است ، می توانید پیوندها را غیرفعال کنید تا به رتبه شما آسیب نرسانند. با استراتژی قدم بردارید.

4. جستجوی محلی و منطقه ای و شهری هدفمند
محلی-منطقه ای-شهری-جستجو برای فروش لباس آنلاین . اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید ، حمل و نقل و نوع سطح مشتری مهم است . اگر چه این مسائل عالی هستند ، این بدان معنی است که شما باید با سایر غول های لباس پا به پا بروید. این امر به ویژه در مورد کلمات کلیدی بسیار رقابتی صادق است. رقابت برای بسیاری از کلمات کلیدی مد و پوشاک وجود دارد.
یکی از راه های تحقق این امر ، تفکر در مقیاس محلی و منطقه ای و شهری است. به همان میزان که خرید آنلاین بدان معنی است که مشتریان می توانند از هرجای دیگر خریداری کنند ، بسیاری ترجیح می دهند از نزدیک به خانه خود خرید کنند که این امر مهمی است در فروش آنلاین . به نوبه خود ، می توانید سئو خود را با رتبه بندی برای کلید واژه های محلی و جستجوهای "در نزدیکی من" تقویت کنید. فعالیت Google MyBusiness و سایر تاکتیک های شما می تواند به شما در یافتن مخاطبان محلی کمک کند.
برای فروش لباس آنلاین اگر به تازگی یک بوتیک لباس آنلاین را راه اندازی کرده اید ، و ممکن است هنوز وب سایت خود را ایجاد نکرده باشید. اگر مدتی مشغول به کار بودید ، زمان آن فرا رسیده است که سئوی خود را بررسی و فعال کنید. سئوی فنی به کلیه عوامل وب سایت مؤثر بر رتبه شما در نتایج جستجو اشاره دارد. سرعت وب سایت یکی از مسائل مهم است. گوگل می خواهد سایتها را در کمتر از دو ثانیه بارگیری کنند ، زیرا کاربران در صورت نیاز به بارگذاری بیشتر سایت را ترک می کنند.نگاهی به سئو فنی شما نه تنها به رتبه بندی شما کمک می کند بلکه باعث بهبود تجربه وب سایت برای خریداران آنلاین شما می شود. با ارائه یک تجربه خرید بهتر می توانید لباس های بیشتری را به صورت آنلاین بفروشید.
 6. بررسی رقبا
تجزیه و تحلیل رقبا در هم یکی از مسائل مهم در سئو است . رقابت همیشه چیز بدی نیست. هنگامی که صحبت از بهبود سئو شما می شود ، حتی می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.رقبای خود را ببینید و بررسی کنید که سئو آنها به چه صورتی کار می کند. اگر شخصی از شما پیشی می گیرد ، آن را به عنوان یک فرصت یادگیری در نظر بگیرید.کلمات کلیدی مورد استفاده خود و همچنین سئو آنها را تجزیه و تحلیل کنید. از این روش برای آگاهی از تلاشهای سئو خود استفاده کنید ، سپس آنها را پیشی بگیرید.
به عنوان مثال ، یاد بگیرید که یک رقیب های شما برای "فروش پوشاک خود" چگونه عمل می کنند. با تجزیه و تحلیل سایت آنها می توانید ببینید که آنها به درستی انجام می دهند و چه کاری انجام نمی دهند. شاید آنها تصاویر خود را بهینه نکنند یا بارهای سایتشان کند باشد.
با استفاده از این اطلاعات می توانید تعیین کنید که تاکتیک های سئو برای آنها چگونه عمل می کند و شما چه استفاده ای می توانید کنید.
7. از اثبات اجتماعی بیشتری برخوردار شوید
اثبات اجتماعی برای فروش لباس آنلاین . اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید دریافت اثبات اجتماعی است. موتورهای جستجوگر مانند گوگل به بررسی و توصیه های خود اعتماد دارند. آنها کمتر مورد پسند و اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی قرار می دهند ، اما هنوز هم مهم هستند. این پست ها "ثابت می کنند" که افراد دیگر از مارک شما استقبال می کنند و به آن اعتماد دارند.بنابراین پیش بروید و از مشتریان بخواهید که محصولی را ارزیابی کنند و یا یک تجرب تجربه خود را با شما بگذارند.
یک قدم جلوتر بمانید.اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید ، تمایل به سئو ضروری است. این هفت استراتژی به شما کمک می کند تا از طریق رتبه بندی بالا بروید.سئو هرچند کار بزرگی است و همیشه در حال تغییر است. اگر به دستیابی به یک استراتژی بهتر و یا یک قدم جلوتر از رقابت نیاز دارید ، با ما در تماس باشید . ما می توانیم به شما در شروع کار با وب سایت و استراتژی سئو کمک کنیم تا بتوانید فروش و بازدید کنندگان وب سایت خود را بدست آورید و بالا ببرید .