فهرست مطلب

بازاریابی اینترنتی چیست؟

راهنمایی شما برای بازاریابی آنلاین ؟

بازاریابی اینترنتی ارزان ترین راه برای دستیابی به بازار هدف شما است . اما واقعاً بازاریابی اینترنتی چیست ؟

تعریف بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی فرآیند ترویج یک تجارت یا مارک تجاری ( برند ) و محصولات یا خدمات آن از طریق اینترنت با استفاده از ابزاری است که  منجر به فروش می شود . بازاریابی اینترنتی یک اصطلاح بسیار گسترده است که طیفی از تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی را شامل می شود - از جمله محتوا ، ایمیل ، جستجو ، رسانه ها  و موارد دیگر. با این حال ، این روزها ، بازاریابی اینترنتی اغلب با "بازاریابی محتوا" قابل تعویض است . چرا ؟ زیرا بازاریابی محتوا بازاریابی اینترنتی از حال و آینده است. یک رویکرد استراتژیک بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و مداوم برای جذب و نگه داشتن مخاطب واضح و مشخص - و در نهایت ، هدایت اقدامات سودآور مشتری" متمرکز شده است. بازاریابی محتوا (یا بازاریابی ورودی) با تبلیغات سنتی (بازاریابی برون مرزی)و ادغام هر دو با هم . بازاریابی محتوا در مقابل تبلیغات سنتی . این فرم مدرن بازاریابی است که امروز موفق ترین است.

تبلیغات سنتی ممکن است هنوز هم در بعضی از مناطق استراتژیک کار کند. اما اگر کاربران مایل به دیدن آنها نباشند ، می توانند فقط از تبلیغات بی تفاوت دور می شوند. یعنی دقیقاً چه اتفاقی می افتد ؟

به مرور زمان تبلیغات آزار دهنده می شود برای مخاطبان . و این راه ها و روش های دیگری نیستند که مصرف کنندگان ترجیح دهند درباره محصولات جدید اطلاعاتی کسب کنند. آنها به جای اینکه مشاغل خود را در مواجهه با مصرف کنندگان قرار دهند ، باید رویکردی ملایم تر و متفاوت داشته باشند. بازاریابی محتوا دقیقاً همین است. برندها و بازاریابی که از آن استفاده می کنند ، مطالبی را منتشر می کنند که به آنها می آموزد ، الهام می گیرند ، راهنمایی می کنند یا برای مخاطب مورد نظر خود مشکلی را حل می کنند. با برخی ترفندهای مفید ، مخاطبین می توانند آن محتوا را در وب پیدا کنند بدون اینکه به آنها سوق داده شود. اگر چشم اندازها از مطالب مفیدی بهره مند شوند ، آنها بیشتر به ما باز می گردند. مصرف کنندگان می توانند با برند به صورت ارگانیک در تعامل باشند و محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. تمام موارد فوق با تمرکز روی دادن ارزش به کاربر اتفاق می افتد. به کاربران کمک کنید و به آنها ارزش قائل شوید . این همان چیزی است که بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محتوا می تواند کاربرد داشته باشد.

چرا بازاریابی اینترنتی ؟

اکنون که می دانید بازاریابی اینترنتی چیست ، هنوز هم ممکن است تعجب کنید که چرا احتیاج به اینترنت دارد؟ احتیاج به اینترنت کاملاً پایه گذاری شده است. بازاریابی اینترنتی بارها و بارها موفقیت اثبات شده را نشان داده است.

در اینجا برخی از آمارهایی که از سراسر وب جمع شده اند برای بازاریابی اینترنتی و محتوا را ببینید :

·         تا سال 2019 ، بازاریابی محتوا یک صنعت به ارزش 313 میلیارد دلار فراهم کرد.

·         91 درصد از مشاغل قبلاً به قدرت خود اطمینان دارند و قبلاً آن را به عنوان یک تاکتیک اساسی در بازاریابی اتخاذ کرده اند.

·         بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر از بازاریابی سنتی و برون مرزی هزینه دارد ، اما 3 برابر بسیاری از بازارها را به خود اختصاص می دهد.

·         اگر یک وب سایت کوچک با یک وبلاگ دارید ، رشد 126 درصدی بیشتر از رقبای خود را بدون وبلاگ خواهید داشت

·         اگر یک وبلاگ دارید و محتوا را منتشر می کنید ، به طور متوسط 434 درصد صفحات فهرست شده بیشتر در Google دریافت خواهید کرد . از تلاشهای من در زمینه بازاریابی محتوا ، دیدم که تجارت کوچک من شروع به کار کرده است.

5- ارائه ارزش برای بازده های بزرگ

خواندن در مورد بازاریابی با محتوای عالی کافی نیست تا بتوانید درک کنید که چطور کار می کند. در عوض ، شما باید آن را در عمل ببینید تا ارزش اساسی آن را درک کنید. زیرا وقتی محتوا واقعاً خوب است ، می تواند کارهای شگفت انگیزی انجام دهد. در اینجا چند نمونه برتر از انواع محتوا از مارک هایی که تولید محتوا را از پارک خارج کرده اند ، آورده شده است :

1. پست ها و مقالات وبلاگ

یکی از متداول ترین انواع محتوا ، پست ها و مقالات وبلاگ است.

به خصوص ، یک وبلاگ یک بستر عالی برای محتوا است زیرا پایه و اساس بسیاری از پست ها ، صفحات و مطالب را ایجاد می کند که همه به سایت شما اشاره می کنند. به یک وبلاگ به عنوان یک تنه درخت فکر کنید. پست های وبلاگ شخصی شما شاخه هایی هستند که به گوشه و کنار اینترنت و موتورهای جستجو می رسند. کاربران می توانند شعبات شما را پیدا کرده و آنها را به سایت اصلی شما بازگردند. این امر شما منجر به فروش بیشتر و خرید بیشتر می شود.

2. اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها روشهای دیدنی و سرگرم کننده ای برای ارائه اطلاعات ارزشمند هستند. آنها برای توضیح مفاهیم از نمودارها ، نمودارها ، تصاویر و تصویر استفاده می کنند. این نوع محتوا به راحتی قابل هضم و کاملاً مشترک است.

3. مطالعات موردی

یکی دیگر از فرم های محبوب و مؤثر مطالب ، مطالعه موردی است. به طور کلی ، یک مطالعه موردی ، نگاهی عمیق به برخی از اقداماتی است که نام تجاری یا تجارت شما انجام داده است که برای موفقیت نتایج قابل اندازه گیری دارد. معمولاً این به چیزی تبدیل می شود که برای مشتری انجام داده اید. این نوع محتوا به دلایل واضح یک اعتماد ساز بسیار جذاب است.

4- پادکست ها

برای کسانی از شما که به فکر نوشتن پست وبلاگ یا مقاله عمیق یا مطالعه موردی می افتند ، وسواس محتوای شما وجود دارد.

پادکست ها بسیار زیاد هستند.

آنها شبیه به داستان های داستانی و نمایش های رادیویی خبری هستند ، به جز اینکه افراد می توانند آنها را بارگیری کنند و به هر حال و هر زمان که بخواهند گوش دهند. اگر یک سخنران یا مصاحبه کننده خوب هستید ، این قالب محتوا می تواند یک چیز عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند با مخاطبان باشد.

5. فیلم ها

در حال حاضر فیلم ها گرمترین نوع محتوا هستند. آمار خیره کننده ای در حال حاضر دارد .  تا سال 2021 ، فیلم ها 82 درصد از کل ترافیک اینترنت را بدست می آورند . هر روز بیش از 500 میلیون ساعت فیلم در YouTube دیده می شود به راحتی می توان فهمید که چرا فیلم ها در این بخش تسلط زیادی دارند. استفاده از فیلم ها ساده است ، سرگرم کننده هستند ، و از کسری توجه فعلی که در هنگام گشت و گذار در وب رنج می برند ، جذاب هستند. برای مثال عالی کانال YouTube که بیشترین استفاده از محتوای ویدیو را در خود دارد .

آنچه برای بازاریابی اینترنتی لازم دارید :

شما کاملاً برای تمام مراحل با بازاریابی اینترنتی سر و کار دارید.

شما عاشق ایده و خلاقیت هستید به اشتراک گذاشتن ارزش ها با چشم انداز برای مخاطبان خود و ایجاد وفاداری به برند و روابط ارگانیک هستید. ابتدا باید بخش های اصلی بازاریابی موفق اینترنتی را درک کنید.

آنها شامل موارد زیر هستند:

استراتژی در بازاریابی محتوا . در نهایت بازاریابی محتوا بدون استراتژی شکست خواهد خورد - این یک حقیقت غم انگیز است .

اگر انتظار دارید به جایی برسید ، باید جهت ، برنامه ، ابزار مناسب و روش هایی برای سنجش پیشرفت خود داشته باشید.

در اینجا اصول اصلی استراتژی بازاریابی محتوا وجود دارد :

1.      اهداف این امر حیاتی است. شما باید بدانید که چه موفقیتی را مورد هدف خود قرار داده اید . برند شخصی شما و مخاطب هدف. هنگامی که سرانجام شروع به تولید محتوا کردید ، باید بدانید با چه کسی صحبت می کنید و صدای برند خود را متناسب به خود اختصاص دهید تا به طور خاص به آنها متوسل شوید. اگر مخاطبان صحیحی را هدف قرار نداده اید موفق نخواهید شد. و اگر نمی توانید راهی برای ایستادگی پیدا کنید ، به گروه های مختلف مارک های دیگری که برای جلب توجه در صنعت شما رقابت می کنند بپیوندید .

2.      کلمات کلیدی و تحقیق. هنگامی که می دانید چرا و چه کسی ، باید به چگونگی رسیدگی بپردازید. چگونه به مخاطبان خود خواهید رسید؟ آنها چه می خواهند بیاموزند ، چه راه کارهایی برای حل مشکلات آنها نیاز دارید؟ برای یافتن نتایج در موتورهای جستجو ، کلمات کلیدی را جستجو کنید و قبل از ایجاد هرگونه محتوا ، موضوعاتی را پیدا کنید که علاقه ذاتی برای مخاطبان شما دارند.

3.      تمرکز محتوا و تعهدات. چه نوع محتوا ایجاد خواهید کرد؟ چند بار ارسال خواهید کرد؟ کجا پست خواهید کرد؟ شما باید این پایه ها را ببینید تا بتوانید با قوام و کیفیت محتوا ایجاد کنید.

4.      تولید محتوا. هنگامی که مباحث ، کلمات کلیدی ، صدای متمایز و مخاطب هدف را دارید می توانید محتوا ایجاد کنید. با این حال ، اگر محتوای شما واقعاً خوب نیست ، وقت خود را تلف نکنید. وقت خود را برای ترسیم کردن و بهینه کردن بازده خود بگذرانید ، و همیشه بهترین مطالبی را که می توانید ارائه دهید.

5.      تبلیغ محتوا. اگر راه های صحیح را تبلیغ کنید ، محتوای شما بسیار دورتر خواهد شد. اگر برنامه ریزی کنید وقتی قطعات خود را منتشر می کنید ، تبلیغ کنید ، در انتشار وبلاگ خود و به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ، استراتژی ایجاد کنید و جامعه ای از پیروان ایجاد کنید که می تواند به بالا بردن تعامل شما کمک کند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

هنگامی که از SEO با بازاریابی محتوا استفاده می کنید ، می تواند مدت زمان طولانی تری داشته باشد. این دو قطعه در کنار هم باعث می شوند تا بتوانید در اینترنت با دسترسی ارگانیک دسترسی پیدا کنید. SEO شامل تکنیک های مختلفی است که به شما کمک می کند تا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) به نقاط اصلی برسید. این بدان معناست که افراد می توانند شما را با جستجو در موضوعی که به آنها علاقه مند هستند یا به کمک آنها نیاز دارند ، پیدا کنند. هدف اصلی SEO خوب این است که صفحات سایت خود را در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید. (از این گذشته ، اکثر افراد به ندرت بر روی صفحات دوم می روند .

در اینجا چند تکنیک اساسی SEO وجود دارد که به شما کمک می کنند تا محتوای شما در نتایج جستجو ایندکس و رتبه بندی شوند:

·         کلمات کلیدی استراتژیک - شما باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان ، زیرنویس ها ، مطالب و توضیحات متا قرار دهید تا Google به شما کمک کند بلافاصله آنچه را که در مورد آن است مشخص کند.

·         یک سایت با طراحی خوب و منظم در Google نشان می دهد که سایت شما چقدر کاربرد دارد یا اینکه کلیک کردن در اطراف افراد ، یافتن آنچه که به دنبال آن هستند ، پیدا کرده و مطالب شما را می خواند.

·         حذف URL های صفحه - ساختار URL برای صفحات شما نباید لقب بگیرد .یعنی آنها باید ساده و آسان برای خواندن باشند .

 البته این فقط سئو SEO برهنه است. برای داشتن یک نگاه بهتر و عمیق تر باید اصول اولیه بهینه سازی موتور جستجو را بیاموزید. "تقویت از روش های پرداخت شده"

جستجوی ارگانیک می تواند نرخ کلیک بالایی را به شما ارائه دهد. همچنین این اعتماد به نفس ذاتی را که مردم در نتایج Google دارند به شما می دهد.با این حال ، بعضی اوقات سرمایه گذاری در جستجوی پرداخت شده می تواند به شما کمک کند.

در اینجا چند مثال خوب از موتور موتور جستجو آمده است:

برای جستجوی بازدیدکنندگانی که سایت شما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا کرده اند ، از جستجوی پولی استفاده کرده و بر اساس تجربه خود ، از آنها متناسب با تبلیغات استفاده کنید. ترکیبی از جستجوی پرداخت شده و بازاریابی محتوا ، بازاریابی اینترنتی منسجم به شما می دهد. ترافیک ارگانیک و پرداخت شده می تواند باعث افزایش دیدن شما و نتایج بهتری برای شما شود ، که می تواند منجر به فروش شما شود.

صبر و شکیبایی

بازاریابی محتوا به برخی قطعات نیاز دارد که به مراتب کمتر از استراتژی یا سئو ملموس هستند ، اما شاید مهمترین آنها باشند.

وقتی واقعاً موفق می شوید ، بازاریابی محتوا یک استراتژی بلند مدت است.

پست وبلاگ شما امروز منتشر می کنید یا فردا ، هفته آینده یا حتی ماه آینده

درعوض ، شما باید صبر و شکیبایی داشته باشید تا ماه ها صبر کنید - شاید حتی تا یک سال یا بیشتر - برای دیدن بازده . خبر خوب؟

بازاریابی محتوا بازاریابی اینترنتی است که به مرور زمان حرکت می کند. HubSpot این پدیده را "ترکیب" می نامند.

محتوای باکیفیت با مرور زمان افزایش می یابد. این به ایجاد اقتدار صفحه کمک می کند و می تواند از طریق ارتباط متقابل افراد با محتوا هنگام دیدن آن ، دسترسی آن را افزایش دهد.

به پیوند ، اشتراک گذاری ، درگیر کردن و موارد دیگر فکر کنید. از همه مهمتر ، همه این بازده های ترکیبی می توانند به مطالب شما در صعود از صفحات گوگل کمک کنند ، که به نوبه خود کمک می کند تا به صورت ارگانیک به افراد بیشتری برسید. این اتفاق بلافاصله رخ نمی دهد ، اما اگر استراتژی خود را به صورت منظم تنظیم کنید ، به موفقیت می رسید . برای دیدن آن فقط صبر و شکیبایی لازم است .

حالا چی؟ چگونه به درون بازاریابی اینترنتی ورود کنیم ؟ در حال حاضر ، شما ممکن است با هیجان در مورد بازاریابی محتوا عمل کنید . شما می خواهید سریعا به این مساله دست پیدا کنید ؟ اگر آماده هستید و می خواهید قدم بردارید ، باید کارهایی را انجام دهید :

1. اهداف خود را مشخص و تعیین کنید .

به یاد داشته باشید ، این یک ماراتن است .

قدم برداشتن به صورت درست آن ضروری است - در غیر این صورت ، چرخش چرخ های خود را شروع خواهید کرد و در مدت زمان کوتاه فرسودگی اجتناب ناپذیر را تجربه خواهید کرد .

فکر کنید که در سال آینده چه اهدافی دارید .

    آیا در حال حاضر مشتری دارید؟

    آیا شما وب سایت دارید؟

    آیا شما از خانه یک شروع می کنید؟

یک قلم و کاغذ بردارید ، یا در مقابل رایانه خود مستقر شوید و شروع به تدوین اهداف برای بازاریابی محتوا کنید.

اهداف خود را قابل دستیابی کنید و آنها را قابل اندازه گیری کنید.

به راهنمایی در مورد اهداف نیاز دارید؟

2. محتوای خود را "ذخیره" کنید

برای ایجاد محتوا ، و موارد دیگر ، به یک پایگاه خانگی در وب احتیاج دارید.

این هست: وب سایت / وبلاگ و ..

    جایی که محتوای شما زندگی می کند

    و حتی هنگامی که محتوای خود را در زمینه اجتماعی به اشتراک می گذارید.

اگر وب سایتی ندارید ، گزینه های دیگری را هم دارید .

اگر یک وب سایت دارید ، با دنبال کردن SEO و بهترین کاراییها ، بهینه سازی ، کاربر پسند و سازماندهی شده باشید.

3. شروع به استراتژی کنید

اکنون که اهدافی دارید ، خانه ای برای محتوای خود بسازید ، وقت آن است که با بقیه راهبرد بازاریابی محتوای خود پیش بروید.

ما قبلاً در مورد استراتژی بحث کرده ایم ، اما در اینجا مراحل عملی وجود دارد که آن را عملی می کند:

6 مرحله کلیدی ، عملی برای استراتژیک کردن محتوا

    تحقیق مخاطبان هدف و توسعه شخصیت برند

    تحقیق در مورد کلید واژه ها و تحقیقات SEO

    ایده پردازی و برنامه ریزی محتوا

                                    

             

سئو و فروش آنلاین پوشاک

ترفند سئو برای فروش آنلاین پوشاک

فروش پوشاک نکات و ترفندهای سئو

اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای محصول خود انجام دهید ، استفاده از خدمات سئو است . استفاده از هفت استراتژی به شما در بهبود رتبه و فروش آنلاین پوشاک کمک می کند.

1. انجام کلمات کلیدی
تحقیقات کلمات کلیدی کسب و کار مد و پوشاک
محتوا یکی از مهمترین مؤلفه های سئو است. بدون آن ، شما جایزه زیادی برای کسب رتبه ندارید.
شما باید به غیر از وب سایت محتوای شبکه های اجتماعی خود را برای مخاطبان بسازید.
تحقیقات کلید واژه ارتباط بین استراتژی محتوای شما و آنچه مخاطبان شما در جستجوی آن هستند.
با استفاده از ابزاری مانند Google Suggest ، می توانید آنچه افراد در جستجوی آن هستند را کشف کنید.
سپس می توانید در رتبه بندی برای محبوب ترین و جستجوی کلمات کلیدی مد و پوشاک برای تبلیغ برند خود کار کنید. اطلاعات مخاطبان شما در اینجا مهم است. اگر می دانید مخاطبان شما به دنبال چه نوع برند و پوشاک و چه مبلغی هستند ، را بدست آورید . اگر لباس ورزشی نمی فروشید ، پس رتبه بندی کلمه برای "لباس ورزشی" نمی تواند به تجارت آنلاین شما کمک کند .
 2. ایجاد استراتژی محتوا برای فروش لباس آنلاین
استراتژی محتوا برای فروش پوشاک و لباس . از آنجا که تحقیق در مورد کلمه کلیدی خود را انجام داده اید ، می توانید روی توسعه یک استراتژی محتوا کار کنید . می توانید به رفع نیازهای مشتریان کمک کنید و به سؤالات آنها پاسخ دهید . این مهم در فروش آنلاین لباس است . توضیحات عالی محصول مهم است ، اما مخاطبان شما نیز می خواهند از آخرین روندها آگاهی داشته باشند.
شاید بخواهید در مورد گزینه های خود برای ایجاد لباس مارک به آنها بگویید.
مشاغل پوشاک آنلاین باید انواع مختلفی از محتوا را در استراتژی خود شامل شود:

    پست های رسانه های اجتماعی می توانند به شما در ارتباط با مخاطبان خود کمک کنند
    پست های وب سایت ، وبلاگ ، و تقویت سئو
    فیلم های سرگرمی و آموزشی و معرفی
    اینفوگرافیک های آموزنده

محتوای کلمات کلیدی و تنظیمات برگزیده مخاطبان خود را توسعه دهید. فیلم ها بسیار محبوب هستند وبلاگ ها و وب سایت می توانند راهی عالی برای ارتباط با جدیدترین اخبار و به روز نگه داشتن مخاطبان شما باشند.
 3. استفاده از بک لینک
با استفاده از جستجوگرها و بک لینک برای فروش لباس آنلاین . باید روی استراتژی backlinking نیز کار کنید.
بک لینک ها چندین هدف را برای مشاغل پوشاک آنلاین ارائه می دهد. ابتدا ، آنها پیوندهایی بین سایت شما و یک منبع معتبر دیگر ایجاد می کنند. این منبع می تواند ترافیک را به یک صفحه محصول ، یک پیشنهاد یا حتی یک پست وبلاگ هدایت کند.
گوگل و سایر موتورهای جستجو کیفیت سایتهای پیوندی به شما را ارزیابی می کنند و از این ویژگی برای تعیین میزان اطمینان سایت شما استفاده می کنند. در نتیجه موتورهای جستجو سایت شما را معتبرتر می کنند . این می تواند به شما در بهبود رتبه خود کمک کند ، به خصوص وقتی شخصی محصولی را که شما خریداری می کند جستجو کند. در رابطه با بک لینک دقت کنید. هر قدر این پیوندها مهم باشند ، گوگل نیز سایتها را به دلیل سوء استفاده جریمه می کند. اگر سایت شما توسط سایتهای اسپم مرتبط است ، می توانید پیوندها را غیرفعال کنید تا به رتبه شما آسیب نرسانند. با استراتژی قدم بردارید.

4. جستجوی محلی و منطقه ای و شهری هدفمند
محلی-منطقه ای-شهری-جستجو برای فروش لباس آنلاین . اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید ، حمل و نقل و نوع سطح مشتری مهم است . اگر چه این مسائل عالی هستند ، این بدان معنی است که شما باید با سایر غول های لباس پا به پا بروید. این امر به ویژه در مورد کلمات کلیدی بسیار رقابتی صادق است. رقابت برای بسیاری از کلمات کلیدی مد و پوشاک وجود دارد.
یکی از راه های تحقق این امر ، تفکر در مقیاس محلی و منطقه ای و شهری است. به همان میزان که خرید آنلاین بدان معنی است که مشتریان می توانند از هرجای دیگر خریداری کنند ، بسیاری ترجیح می دهند از نزدیک به خانه خود خرید کنند که این امر مهمی است در فروش آنلاین . به نوبه خود ، می توانید سئو خود را با رتبه بندی برای کلید واژه های محلی و جستجوهای "در نزدیکی من" تقویت کنید. فعالیت Google MyBusiness و سایر تاکتیک های شما می تواند به شما در یافتن مخاطبان محلی کمک کند.
برای فروش لباس آنلاین اگر به تازگی یک بوتیک لباس آنلاین را راه اندازی کرده اید ، و ممکن است هنوز وب سایت خود را ایجاد نکرده باشید. اگر مدتی مشغول به کار بودید ، زمان آن فرا رسیده است که سئوی خود را بررسی و فعال کنید. سئوی فنی به کلیه عوامل وب سایت مؤثر بر رتبه شما در نتایج جستجو اشاره دارد. سرعت وب سایت یکی از مسائل مهم است. گوگل می خواهد سایتها را در کمتر از دو ثانیه بارگیری کنند ، زیرا کاربران در صورت نیاز به بارگذاری بیشتر سایت را ترک می کنند.نگاهی به سئو فنی شما نه تنها به رتبه بندی شما کمک می کند بلکه باعث بهبود تجربه وب سایت برای خریداران آنلاین شما می شود. با ارائه یک تجربه خرید بهتر می توانید لباس های بیشتری را به صورت آنلاین بفروشید.
 6. بررسی رقبا
تجزیه و تحلیل رقبا در هم یکی از مسائل مهم در سئو است . رقابت همیشه چیز بدی نیست. هنگامی که صحبت از بهبود سئو شما می شود ، حتی می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.رقبای خود را ببینید و بررسی کنید که سئو آنها به چه صورتی کار می کند. اگر شخصی از شما پیشی می گیرد ، آن را به عنوان یک فرصت یادگیری در نظر بگیرید.کلمات کلیدی مورد استفاده خود و همچنین سئو آنها را تجزیه و تحلیل کنید. از این روش برای آگاهی از تلاشهای سئو خود استفاده کنید ، سپس آنها را پیشی بگیرید.
به عنوان مثال ، یاد بگیرید که یک رقیب های شما برای "فروش پوشاک خود" چگونه عمل می کنند. با تجزیه و تحلیل سایت آنها می توانید ببینید که آنها به درستی انجام می دهند و چه کاری انجام نمی دهند. شاید آنها تصاویر خود را بهینه نکنند یا بارهای سایتشان کند باشد.
با استفاده از این اطلاعات می توانید تعیین کنید که تاکتیک های سئو برای آنها چگونه عمل می کند و شما چه استفاده ای می توانید کنید.
7. از اثبات اجتماعی بیشتری برخوردار شوید
اثبات اجتماعی برای فروش لباس آنلاین . اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید دریافت اثبات اجتماعی است. موتورهای جستجوگر مانند گوگل به بررسی و توصیه های خود اعتماد دارند. آنها کمتر مورد پسند و اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی قرار می دهند ، اما هنوز هم مهم هستند. این پست ها "ثابت می کنند" که افراد دیگر از مارک شما استقبال می کنند و به آن اعتماد دارند.بنابراین پیش بروید و از مشتریان بخواهید که محصولی را ارزیابی کنند و یا یک تجرب تجربه خود را با شما بگذارند.
یک قدم جلوتر بمانید.اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید ، تمایل به سئو ضروری است. این هفت استراتژی به شما کمک می کند تا از طریق رتبه بندی بالا بروید.سئو هرچند کار بزرگی است و همیشه در حال تغییر است. اگر به دستیابی به یک استراتژی بهتر و یا یک قدم جلوتر از رقابت نیاز دارید ، با ما در تماس باشید . ما می توانیم به شما در شروع کار با وب سایت و استراتژی سئو کمک کنیم تا بتوانید فروش و بازدید کنندگان وب سایت خود را بدست آورید و بالا ببرید .