سئو و فوت کوزه گری در فروشگاه آنلاین

مهم نیست که شما چه مدتی است که فروشگاه اینترنتی خود را فعال کرده اید یا تازه ماجراجویی خود را با تجارت الکترونیکی شروع کرده اید موفق نخواهید شد مگر اینکه بتوانید مشتری را به سمت تجارت الکترونیکی خود جذب کنید ، داشتن یک وب سایت فروش هرگز برای یک تجارت الکترونیکی به تنهایی کفایت نمی کند حالا هر چقدر هم زیبا و جذاب باشد . یک فروشگاه اینترنتی بدون مسائل فنی سئو همانند یک اتومبیل بدون بنزین برای شما می باشد که فقط به نام شما در گوشه ای پارک شده است و امکان حرکت ندارد . گاهی بعضی از مجموعه هایی که به شخصه می بینم فقط احتیاج به نام و توضیحات کسب و کار خود دارند و برای خودشان نیازی به فعالیت سئو و جذب مشتری ندارند و به همین بخش در کسب و کار خود کفایت می کنند .

خطای دید ..

"شرایط استخدام متخصص سئو"

چرا باید یک متخصص سئو استخدام کنیم؟

اگر به دنبال کمک متخصص سئو هستید ، این مهم است که بدانید بسیاری از دفاتر خدمات طراحی وب و خدمات سرور و هاست "خدمات سئو را ارائه می دهند" . دانستن چگونگی انتخاب یک شرکت سئو خوب می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه زیادی شود ، زیرا تکنیک های نادرست سئو می تواند بیشتر از آنچه به شما کمک کند می تواند به سایت شما آسیب برساند. شما باید از استخدام مشاورین بهینه سازی موتور جستجو که از بحث در مورد روش های خود امتناع می ورزند ، خودداری کنید. آنها باید بتوانند یک برنامه تفصیلی درباره استراتژی خود برای رشد موتور جستجو ارائه دهند. همچنین باید بتواند حداقل نتایج ظاهری از جدول زمانی را ارائه دهد. از هر شخصی که به شما یک صفحه رتبه بندی در گوگل یا بینگ یا یاهو را تضمین می کند بپرهیزید. همچنین از هر کسی که می گوید دانش خودی با گوگل دارد ، خودداری کنید.

هر مشاور سئو باید راهی برای سنجش موفقیت خود داشته باشد و نتایج کار خود را به شما نشان دهند  

نجات کسب و کار با سئو

در روزگارهای گذشته ، یک مجموعه کسب و کار تبلیغات خود را بصورت تراکت و یا در آگهی روزنامه قرار می داد و با کمی صبر و شکیبایی مشتریان خوبی به دست می آورد ، آن روزها متأسفانه به پایان رسیده است . اگر کسی به دنبال یک محصول یا خدمات است ، اینترنت اولین جایی است که می رود.کاربران امروز سؤالات بیشماری را دارند که نیاز به پاسخ دارند . با توجه به سرعت زیاد فناوری ، اکنون اینترنت راه حل هایی ارائه می دهد . کاربران تمام نتایج را مرور نمی کنند؛ شرکت هایی که در صفحه اول می بینند اولین کسانی هستند که کلیک می کنند.
به عنوان مثال ، کسی که به دنبال یک "مبلمان" است ، آن عبارت را در گوگل جستجو می کند ، آن شخص فقط به صفحه اول نتایج نگاه می کند و پس از جستجوی دو یا سه وب سایت ، وی تصمیم می گیرد که چه کسی را انتخاب کند.

80٪ از مردم هنگام نیاز به یافتن محصول یا خدمات ، از اینترنت استفاده می کنند.
امروزه اکثر کاربران محصولات و خدمات را بصورت آنلاین خریداری می کنند و با "گسترش شیوع بیماری کرونا (coronavirus)" ترجیح می دهند محصولات خود را بصورت آنلاین خرید کنند و برای خرید از خانه خارج نشوند .
40٪ از كسانی كه در خیابان و در فروشگاه ها خرید می كنند ، ترجیح می دهند ابتدا از طریق اینترنت تحقیق كنند.

"آیا کسب و کار شما امکان دارد که در صفحه اول نتایج جستجوها باشد ؟" اینجاست که سئو برای مشاغل و کسب و کار وارد می شود.
اکنون حضور وب سایت شما اولین تصور شما برای مشتریان است . با در اختیار داشتن رتبه های جستجو برای محصول یا خدمات خود می توانید به کسب و کارهای خود رونق بیشتری ببخشید . وقتی می خواهید مشتریان برند شما را بصورت راحت و در دسترس پیدا کنند ، جستجوگرها بسیار مهم هستند .
سئو ، شما را برای جستجو و جذب مشتری تحت پوشش قرار می دهد .

"مشاوره رایگان ما در زمینه سئو" می تواند به شما کمک نماید .
اولین قدم در هر یک از کمپین های سئو این است که شما ، تجارت ، رقابت و صنعت خود را به طور کلی بشناسید و با درک اهداف تجاری و صنعت قدم بردارید .


 

نکته های مهم برای انجام سئو در صنعت مد
طریقه فروش پوشاک آنلاین با سئو
چگونه سئو را برای وب سایت های مد انجام دهیم.
وب سایت های مد ، چه آنها فروشگاه های آنلاین اینترنتی باشند و چه فقط وب سایت های معرفی پوشاک و وبلاگ ها ، دقیقاً همگی آنها به سئو نیاز دارند . از این گذشته ، هیچ راه بهتری برای رسیدن به جایگاه های برتر در موتورهای جستجو بدون سئو وجود ندارد . بدون سئو خطر نکنید و تمام تلاش خود را هدر ندهید!
بنابراین چگونه می توان با سئو برای وب سایت های مد و فروش لباس قدم برداشت ؟
1. تحقیق در مورد کلمات کلیدی با تمرکز ذهن

"یکی از اساسی ترین اصول سئو" : قبل از همه چیز از کلمات کلیدی کشیده استفاده کنید. رقابت کمتر برای آنها وجود دارد ، آنها با هدف واضح تر جستجو را منعکس می کنند و به احتمال زیاد منجر به فروش می شوند. کلمه کلیدی مانند "ژاکت مردانه" بعید است که شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد. وب سایت های دیگر در حال حاضر رتبه بالایی برای آن دارند. از طرف دیگر ، "ژاکت چرمی مشکی مردانه با کمربند" کمک بسیار بیشتری به شما خواهد کرد. بنابراین استفاده از کلمات کلیدی با بصورت چمله ای برای یک وب سایت مد بسیار کارآمد است . کلمات را در پیشنهادات کلمات کلیدی WebCEO انتخاب کنید ، و شما هستید که اینجا برنده می شوید .
یک قانون اساسی دیگر برای سئو وجود دارد: "با تمرکز روی سئو کار کنید". محتوای سایت شما باید تازه و به روز باشد ، وگرنه کسی به آن علاقه مند نخواهد بود . این امر به ویژه در مورد مد صادق است . هیچ چیز در مد برای همیشه دوام ندارد ، روندها پیش می روند و می روند تازه ها همیشه قدیمی می شوند ، و این باید در استراتژی تجارت شما منعکس شود. که هم بازاریابی و هم سئو را شامل می شود.این بدان معنی است که کلمات کلیدی بلند به تنهایی نمی توانند آن را پیشرفت دهند. (همیشه باید در صنعت مد به روز باشید) کلمات کلیدی بلند در حال حاضر روندهای خوبی دارند . Google Trends موفقیت یک روند را به شکل نمودار نشان می دهد ، و سیستم های اجتماعی خاصی مانند "پینترست" همچنین به عنوان چشم به آنچه در روند مد خوب است مناسب هستند. از آنها استفاده کنید و ببینید کلمات کلیدی باعث ترافیک شما می شود . با تغییر فصل ها به روز باشید .
2. تصاویر را بهینه کنید

صنعت مد بیش از هر چیز به تصاویر متکی است. سئو مارک های پوشاک را نیز پوشش می دهد . چشمهای کاربران خود را خیره و متحیر و مبهوت کنید! این تفاوت بین لباس های مد روز و لباس های روزمره است.
"از تصاویری استفاده کنید که خیره کننده باشند"
به طور طبیعی ، تصاویر سرعت بارگیری یک وب سایت را کاهش می دهند. هرچه محتوای صفحه بیشتر باشد ، بارگیری بیشتر طول می کشد. و هر چه مدت زمان بیشتری طول بکشد ، مشتریهای کمتری خواهید داشت. نمی توانید از داشتن عکس در یک وبلاگ مد یا یک سایت تجارت الکترونیکی اجتناب کنید. اما شما می توانید (و باید) همه کارهایی را که می کنید انجام دهید تا بار سنگینی که بر دوش سایت قرار دارد را کاهش دهید.
نحوه بهینه سازی تصاویر در سایت خود : ابعاد را بهینه انتخاب کنید،تصاویر دارای عرض و ارتفاع هستند،آنها نه تنها بر فضای اشغال شده در یک صفحه ، بلکه بر سرعت نیز تأثیر می گذارند. بنابراین ، عرض و ارتفاع یک تصویر نباید بیش از حد مورد نیاز باشد.
تصاویر خود را در قالب مناسب ذخیره کنید. JPEG برای تصاویر بزرگ بهترین است. PNG برای موارد کوچک ترجیح داده می شود.
سرانجام ، برخی از برنامه های نرم افزاری گرافیکی عملکرد تنظیم کیفیت تصویر و کاهش اندازه پرونده آن را دارند. هر تصویری دارای نقطه‌ای است که کیفیت آن از بهترین موارد قابل تشخیص نیست و در عین حال به شما امکان می‌دهد چند کیلوبایت را نیز اصلاح کنید. سعی کنید این تعادل را پیدا کنید! درباره زمان بارگذاری سایت خود هوشیار باشید. اگر تصاویر شما باعث ایجاد مشکل می شوند ، ابزار صفحه سرعت WebCEO این کار را می کند.

3. محتوای برجسته ایجاد کنید
محتوا پادشاه است. برای دستیابی به رتبه بالا ، محتوای سایت باید بی نظیر و ستاره و به قول خودمونی ( یک ) باشد. اما اگر ما در مورد مد صحبت می کنیم ، این قانون سئو بسیار سخت تر از حد معمول می شود.
از این گذشته ، توصیف اینکه محصول شما چگونه است و حس لمس را چگونه به مشتری می توان داد ، و مشتری شما چقدر می خواهد از آن لذت ببرد ، یک چالش واقعی است. با این حال این دقیقاً همان کاری است که شما باید انجام دهید! مشتری با خرید چیزی خسته کننده چگونه رضایت خواهد داشت؟ برعکس ، این باید هیجان انگیزترین خریدی باشد که در زندگی خود انجام داده است ! و این تنها با ترکیب دو عامل با کیفیت بالا حاصل می شود: تصاویر و متن به روز .

در اینجا چند نکته برای نوشتن متن قدرتمند آورده شده است:

    روی قوی ترین مزیت محصول خود تأکید کنید.
    از کلمات قدرت استفاده کنید که برای نیاز روانی محصول شما مناسب است.
    سؤالاتی را درباره محصول خود پیش بینی کنید و این سوالات را به ویژگی های محصول وصل کنید.
    از کلمات حسی برای کمک به خریداران در ارتباط بیشتر با مورد استفاده کنید: (مانند نور ، بافت ، احساس ، نرم ، لطیف ، گیرا ).
    روی خریدار ایده آل خود متمرکز شوید و داستانی را برای آنها بگویید.
    تأثیر نفوذ اجتماعی و بررسی محصولات.
    از کمبودها استفاده کنید.

4- محصولات خود را در دسته بندی ها قرار دهید

در مرحله بعدی ما در مورد یکی از خطرات شما با هر فروشگاه آنلاین صحبت خواهیم کرد: "خطرات کلمه کلیدی".

هنگامی که دو یا چند صفحه دارای کلمات کلیدی یکسان هستند ، موتورهای جستجوگر که آنها را بررسی می کنند و با یک مشکل روبرو می شوند: کدام صفحه باید برای آن دسته از کلمات کلیدی رتبه بالاتری داشته باشد؟ وب سایت شما به جای رقبای واقعی خود با خودش رقابت می کند و این امر بر قابلیت مشاهده صفحات در نتایج جستجو تأثیر می گذارد. برای جلوگیری از این مشکل ، سئو به این اصل پایبند است : (یک صفحه - یک مجموعه کلمات کلیدی. بدون تکرار کلمات کلیدی).
دارندگان سایت تجارت الکترونیک گاهی با ایجاد یک صفحه جداگانه برای هر محصولی که در اختیار دارند ، خود را به چالشمی کشند. از آنجا که احتمالاً شما بیش از یک نوع "چکمه برای بانوان" را می فروشید ، داشتن صفحه برای هر یک به این معنی است که آنها حداقل دارای یک کلمه کلیدی مشترک هستند. چگونه می توانید از این امر جلوگیری کنید؟ نگران نباشید ما در کنار شما هستیم .

تقسیم همه محصولات شما به دسته ها بیش از اندازه کافی است. بگذارید هر دسته توضیحات خاص خود را داشته باشد که متناسب با محصولات موجود باشد ، و مسئله خطرات با کلمه کلیدی قبل از حتی ظاهر شدن حل می شود. به این معناست که شما اشتباه نگیرید و همان کلمات کلیدی را در توصیف چند دسته قرار دهید.
5- از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب برای ردیابی فعالیت کاربر در سایت خود استفاده کنید

آیا فروش روشی دقیق برای سنجش موفقیت وب سایت شما است؟

ممکن است چنین به نظر برسد؛ پس از همه ، یک فروشگاه آنلاین سایتی است که برای فروش کالاها ساخته شده است ، فروش چیزی است که درمورد آن وجود دارد. حتی اگر بهینه سازی موتور جستجو برای همه شما فعال و بهینه باشد ، باز هم ممکن است گمان کنید که هر چقدر وب سایت شما عملکرد خوبی داشته باشد ، هنوز هم می تواند بدون نیاز به سئو حرکت داشته باشد ، که اینجا بزرگترین اشتباه شما است . مجموعه های فروشی هستند که بعد از مدتی که به فروش ایده آل خود می رسند قطع ارتباط با سئو کار خود می کنند و برای پیشرفت خود به این پرداخت هزینه برای سئو به چشم هزینه اضافی می نگرند و اینجا است که بدون سئو کار و انجام سئو از رقبای خود عقب می افتند و اگر زود جلوی اشتباه خود را نگیرند سقوط می کنند . "(سئو همانند بنزین برای ماشین می باشد)"

1. آنالیز گوگل
از آنالیز گوگل استفاده نمایید .ردیاب های UTM را به آن پیوندها اضافه کنید ، و می توانید تعداد کلیک های دریافت شده توسط تماس با شما را محاسبه کنید. نتایج در حساب Google Analytics شما نمایش داده می شود. ترکیب این اعداد با دیگر آمارها مانند نمایش صفحه و میزان تکرار ممکن است بینش بازدید کنندگان شما را به شما نمایش دهد. آیا تعداد خریداران بیشتری از خریداران در بین آنها وجود دارد؟ اگر می خواهید بدانید از یک کد رهگیری UTM استفاده کنید.
6.هیچ صفحه ای را فراموش نکنید
وب سایت ها و صفحات آنها پس از ایجاد آنها به طور خودکار در نتایج جستجو ظاهر نمی شوند. در حقیقت ، اگر چیزی خاص از دست نرود ، ممکن است به هیچ وجه در آنجا ظاهر نشوند.ببینید موتورهای جستجو دارای رباتهایی به نام "عنکبوت" یا "خزنده" یا "ربات" هستند. این وظیفه آنهاست که صفحات وب را پیدا کنند و آنها را برای موتورهای جستجو قابل مشاهده کنند. اما برای انتقال از یک صفحه به صفحه دیگر ، آنها باید صفحات را به لینک های ارتباطی متصل کنند ، وگرنه غیرممکن است. یک صفحه بدون پیوندهای ورودی نمی تواند در فهرست موتور جستجو ثبت شود - و بنابراین ، توسط مشتریان بالقوه شما پیدا نمی شود.
باید توجه داشته باشم که دو صفحه که به یکدیگر پیوند دارند ، اما به صفحات دیگر پیوند ندارند ، توسط عنکبوتها و ربات ها دیده نمی شوند.
پیوندهای داخلی
جدا از عوامل فنی ، پیوندها فقط برای موتورهای جستجو قابل مشاهده نیستند. کاربران شما باید بتوانند آزادانه در سایت شما حرکت کنند. این نکته را در هنگام برنامه ریزی از ساختار پیوند داخلی فروشگاه مد به خاطر داشته باشید و مهمترین پیوند ها را در نمای ساده قرار دهید. ارسال پیام از طریق بسیاری از وب سایت های دیگر در فروشگاه آنلاین آسانتر است زیرا اغلب مجبور هستید دسته های جدید را به صورت ناوبری به سایت خود اضافه کنید.
7. ایجاد بک لینک از سایتهای دیگر
تا به امروز ، پیوندهای ورودی از صفحات وب مربوطه همچنان یکی از قدرتمندترین عوامل رتبه بندی هستند. "مناسب" واژه مهم در اینجا است. اگر می خواهید وب سایت مد شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد ، به بک لینک از سایر وب سایت های مرتبط با مد نیاز دارید. بنابراین چگونه می توانید آن سایت ها را به شما پیوند دهید؟
قدم اول ایجاد محتوای برجسته ای است که دیگران مایل به پیوند دادن به آن هستند. شما به تصاویر بصری جذاب نیاز دارید ، از آنجا که مد آن را می طلبد ، و اگر کسی که پیوند شما را می خواهد می توانید از طریق تبادل جلو بروید .
1. به وبلاگ نویسان مد دسترسی پیدا کنید. اگر واقعاً کاری دارید که ارزش نوشتن آن را دارد . هنگامی که یک وبلاگ در مورد آخرین روندهای مد یا ایده های طراحان وجود دارد ، خوانندگان وبلاگ به سایت شما مراجعه می کنند. یک جایزه خوب برای شما است . شما می توانید بهترین وبلاگ نویسان را با WebSEO Backlink Spy پیدا کنید: simpy URL های رقبا را وارد کنید و نتایج خود را با اقدامات مختلفی از مجوز بک لینک انجام دهید. راه دیگر استفاده از MonitorING است تا ببینید وبلاگ نویسان کلمات کلیدی دقیقی را که می خواهید برای آنها ذکر شود ذکر می کنند.
2- با صنعت مد مصاحبه کنید. این می تواند یک طراح یا یک افراد مشهور باشد - هر کس به اندازه کافی خوش شانس باشد که بتوانید پیدا کنید. مصاحبه با یک شخص مهم ، مطالب کاملاً قابل پیوندی است و مصاحبه شونده شما می تواند اولین کسی باشد که به شما بک لینک می دهد. آنها یک نمونه خوب برای دیگران خواهند بود و باعث می شوند پیوندهای بیشتری دنبال شود.
3. سازماندهی رویدادهای آفلاین. محتوای موجود در وب سایت شما تنها چیزی نیست که می تواند به شما بک لینک ببخشد. شما می توانید با وبلاگ نویسان آشنا شوید که می توانند از نظر جسمی در یک رویداد مد شرکت کنند ، و اگر کسی را می شناسید و می توانید آنها را دعوت کنید - این کار را انجام دهید. یک رویداد مد را میزبانی کنید یا فقط در آن شرکت کنید و دوستان وبلاگ نویس بدون شک شما را در به روزرسانی بعدی خود ذکر خواهند کرد.
موفقیت شما به میزان قدرت شما برای سایت شما بستگی دارد و این اختیارات در بک گراند ها اندازه گیری می شود - اثبات دیجیتال مبنی بر اینکه شما واقعاً همانطور که معرفی می کنید هستید؟ که اینجا توسط کاربران تأیید می شوید . اگر قبلاً نتوانسته اید روی سئو خود تمرکز کنید هیچ زمانی برای شما دیر نیست . پیشرفت خود را با دقت دنبال کنید و همیشه به روز باشید . ما همیشه در کنار شما خواهیم بود .

سئو و فروش آنلاین پوشاک

ترفند سئو برای فروش آنلاین پوشاک

فروش پوشاک نکات و ترفندهای سئو

اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای محصول خود انجام دهید ، استفاده از خدمات سئو است . استفاده از هفت استراتژی به شما در بهبود رتبه و فروش آنلاین پوشاک کمک می کند.
1. انجام کلمات کلیدی
تحقیقات کلمات کلیدی کسب و کار مد و پوشاک
محتوا یکی از مهمترین مؤلفه های سئو است. بدون آن ، شما جایزه زیادی برای کسب رتبه ندارید.
شما باید به غیر از وب سایت محتوای شبکه های اجتماعی خود را برای مخاطبان بسازید.
تحقیقات کلید واژه ارتباط بین استراتژی محتوای شما و آنچه مخاطبان شما در جستجوی آن هستند.
با استفاده از ابزاری مانند Google Suggest ، می توانید آنچه افراد در جستجوی آن هستند را کشف کنید.
سپس می توانید در رتبه بندی برای محبوب ترین و جستجوی کلمات کلیدی مد و پوشاک برای تبلیغ برند خود کار کنید.
اطلاعات مخاطبان شما در اینجا مهم است. اگر می دانید مخاطبان شما به دنبال چه نوع برند و پوشاک و چه مبلغی هستند ، را بدست آورید. اگر لباس ورزشی نمی فروشید ، پس رتبه بندی کلمه برای "لباس ورزشی" نمی تواند به تجارت آنلاین شما کمک کند.
 2. ایجاد استراتژی محتوا برای فروش لباس آنلاین
استراتژی محتوا برای فروش پوشاک و لباس . از آنجا که تحقیق در مورد کلمه کلیدی خود را انجام داده اید ، می توانید روی توسعه یک استراتژی محتوا کار کنید. می توانید به رفع نیازهای مشتریان کمک کنید و به سؤالات آنها پاسخ دهید.این مهم در فروش آنلاین لباس است. توضیحات عالی محصول مهم است ، اما مخاطبان شما نیز می خواهند از آخرین روندها آگاهی داشته باشند.
شاید بخواهید در مورد گزینه های خود برای ایجاد لباس مارک به آنها بگویید.
مشاغل پوشاک آنلاین باید انواع مختلفی از محتوا را در استراتژی خود شامل شود:

    پست های رسانه های اجتماعی می توانند به شما در ارتباط با مخاطبان خود کمک کنند
    پست های وب سایت ، وبلاگ ، و تقویت سئو
    فیلم های سرگرمی و آموزشی و معرفی
    اینفوگرافیک های آموزنده

محتوای کلمات کلیدی و تنظیمات برگزیده مخاطبان خود را توسعه دهید. فیلم ها بسیار محبوب هستند وبلاگ ها و وب سایت می توانند راهی عالی برای ارتباط با جدیدترین اخبار و به روز نگه داشتن مخاطبان شما باشند.
 3. استفاده از Backlinking
با استفاده از جستجوگرها و بک لینک برای فروش لباس آنلاین . باید روی استراتژی backlinking نیز کار کنید.
بک لینک ها چندین هدف را برای مشاغل پوشاک آنلاین ارائه می دهد. ابتدا ، آنها پیوندهایی بین سایت شما و یک منبع معتبر دیگر ایجاد می کنند. این منبع می تواند ترافیک را به یک صفحه محصول ، یک پیشنهاد یا حتی یک پست وبلاگ هدایت کند.
گوگل و سایر موتورهای جستجو کیفیت سایتهای پیوندی به شما را ارزیابی می کنند و از این ویژگی برای تعیین میزان اطمینان سایت شما استفاده می کنند. در نتیجه موتورهای جستجو سایت شما را معتبرتر می کنند . این می تواند به شما در بهبود رتبه خود کمک کند ، به خصوص وقتی شخصی محصولی را که شما خریداری می کند جستجو کند.
در رابطه با بک لینک دقت کنید. هر قدر این پیوندها مهم باشند ، گوگل نیز سایتها را به دلیل سوء استفاده جریمه می کند. اگر سایت شما توسط سایتهای اسپم مرتبط است ، می توانید پیوندها را غیرفعال کنید تا به رتبه شما آسیب نرسانند. با استراتژی قدم بردارید.

4. جستجوی محلی و منطقه ای و شهری هدفمند
محلی-منطقه ای-شهری-جستجو برای فروش لباس آنلاین . اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید ، حمل و نقل و نوع سطح مشتری مهم است . اگر چه این مسائل عالی هستند ، این بدان معنی است که شما باید با سایر غول های لباس پا به پا بروید. این امر به ویژه در مورد کلمات کلیدی بسیار رقابتی صادق است. رقابت برای بسیاری از کلمات کلیدی مد و پوشاک وجود دارد.
یکی از راه های تحقق این امر ، تفکر در مقیاس محلی و منطقه ای و شهری است. به همان میزان که خرید آنلاین بدان معنی است که مشتریان می توانند از هرجای دیگر خریداری کنند ، بسیاری ترجیح می دهند از نزدیک به خانه خود خرید کنند که این امر مهمی است در فروش آنلاین . به نوبه خود ، می توانید سئو خود را با رتبه بندی برای کلید واژه های محلی و جستجوهای "در نزدیکی من" تقویت کنید. فعالیت Google MyBusiness و سایر تاکتیک های شما می تواند به شما در یافتن مخاطبان محلی کمک کند.
برای فروش لباس آنلاین اگر به تازگی یک بوتیک لباس آنلاین را راه اندازی کرده اید ، و ممکن است هنوز وب سایت خود را ایجاد نکرده باشید. اگر مدتی مشغول به کار بودید ، زمان آن فرا رسیده است که سئوی خود را بررسی و فعال کنید. سئوی فنی به کلیه عوامل وب سایت مؤثر بر رتبه شما در نتایج جستجو اشاره دارد. سرعت وب سایت یکی از مسائل مهم است. گوگل می خواهد سایتها را در کمتر از دو ثانیه بارگیری کنند ، زیرا کاربران در صورت نیاز به بارگذاری بیشتر سایت را ترک می کنند.نگاهی به سئو فنی شما نه تنها به رتبه بندی شما کمک می کند بلکه باعث بهبود تجربه وب سایت برای خریداران آنلاین شما می شود. با ارائه یک تجربه خرید بهتر می توانید لباس های بیشتری را به صورت آنلاین بفروشید.
 6. بررسی رقبا
تجزیه و تحلیل رقبا در هم یکی از مسائل مهم در سئو است . رقابت همیشه چیز بدی نیست. هنگامی که صحبت از بهبود سئو شما می شود ، حتی می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.رقبای خود را ببینید و بررسی کنید که سئو آنها به چه صورتی کار می کند. اگر شخصی از شما پیشی می گیرد ، آن را به عنوان یک فرصت یادگیری در نظر بگیرید.کلمات کلیدی مورد استفاده خود و همچنین سئو آنها را تجزیه و تحلیل کنید. از این روش برای آگاهی از تلاشهای سئو خود استفاده کنید ، سپس آنها را پیشی بگیرید.
به عنوان مثال ، یاد بگیرید که یک رقیب های شما برای "فروش پوشاک خود" چگونه عمل می کنند. با تجزیه و تحلیل سایت آنها می توانید ببینید که آنها به درستی انجام می دهند و چه کاری انجام نمی دهند. شاید آنها تصاویر خود را بهینه نکنند یا بارهای سایتشان کند باشد.
با استفاده از این اطلاعات می توانید تعیین کنید که تاکتیک های سئو برای آنها چگونه عمل می کند و شما چه استفاده ای می توانید کنید.
7. از اثبات اجتماعی بیشتری برخوردار شوید
اثبات اجتماعی برای فروش لباس آنلاین . اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید دریافت اثبات اجتماعی است. موتورهای جستجوگر مانند گوگل به بررسی و توصیه های خود اعتماد دارند. آنها کمتر مورد پسند و اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی قرار می دهند ، اما هنوز هم مهم هستند. این پست ها "ثابت می کنند" که افراد دیگر از مارک شما استقبال می کنند و به آن اعتماد دارند.بنابراین پیش بروید و از مشتریان بخواهید که محصولی را ارزیابی کنند و یا یک تجرب تجربه خود را با شما بگذارند.
یک قدم جلوتر بمانید.اگر می خواهید لباس آنلاین بفروشید ، تمایل به سئو ضروری است. این هفت استراتژی به شما کمک می کند تا از طریق رتبه بندی بالا بروید.سئو هرچند کار بزرگی است و همیشه در حال تغییر است. اگر به دستیابی به یک استراتژی بهتر و یا یک قدم جلوتر از رقابت نیاز دارید ، با ما در تماس باشید . ما می توانیم به شما در شروع کار با وب سایت و استراتژی سئو کمک کنیم تا بتوانید فروش و بازدید کنندگان وب سایت خود را بدست آورید و بالا ببرید .